Iran Newspaper

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

-

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

جهیزیــه دو خواهــر را دزدیدنــد/ آقــای علیمــی:

اینجانــب از اهالــی ســعادتآبا­د هســتم. دزدانــی کــه ســابقه ســرقت از محله کــوی فراز خیابان بیدار شــرقی داشــتهاند، اخیــراً هــم از منــزل یــک مــادر و دو خواهــر بیپدر در قســمت تعاونینشین شــهرک غرب خیابان هرمزگان که با سالها تالش و کار و جدیت جهیزیه برای دخترشــان تهیه کرده بودند، اقدام به ســرقت کردهاند. از کلیــه مســئوالن محترم نیــروی انتظامی درخواســت رسیدگی به این مشکل در این منطقه را داریم.

میزان عیدی بازنشســته­ها/ فتــحاهلل عدنی:

عیدی بازنشســته­ها 930 هــزار تومــان تعیین شــده اســت. میخواستم بگویم این مبلغ حتی کفاف هزینههای یک فرزند را هم نمیدهد. حاال ما چطور میتوانیم با این مبلغ سایر هزینههای سرسام آور زندگی را تأمین کنیم. مسئوالن کمی هم واقعبینتر باشند.

اجــازه افزایــش قیمــت نامعقــول بــه متخلفان ندهیــم/ ‪:0938 ...263‬

از دســتاندرک­اران محتــرم ستاد تنظیم بازار مصرانه تقاضامندیم با برقراری ثبات قیمتها به متخلفان طمعکار، اجازه تعیین و افزایش قیمت بهصورت خودسرانه و نامعقول را ندهند. کسانی که با فشارهای اقتصادی زمینه ساز فشــارهای روحی و جسمی مردم شدند امیدواریم با تدبیر و برخورد مسئوالن محترم، دیگر این وقایع بسیار تلخ تکرار نشود.

بعد از هفتاد ســالگی فوت کنی کمــک هزینه تعلق نمیگیرد/ ســعید عزیزی از اهر:

برای بازنشستهای که ســالها از حقوقش بابت بیمه عمر کسر شده است اگر بعد از هفتاد سالگی فوت کند کمک هزینه تعلق نمیگیرد. چرا؟ مگر مرگ دست خود انسان است؟ بــا این هزینــه گزاف کدام نهاد یا ســازمان رســیدگی میکند؟ لطفاً پاسخ بدهید.

بهدرختانبل­وارریرســی­دگیکنید/231...6390:

از دو شــهرداری منطقه 0۲ و باقرشــهر و شرکت نفت تقاضا داریم به درختان بلوار تأسیسات نفتی ری و خیابانهای مجــاور آن از لحــاظ هرس و کودپاشــی رســیدگی کنند و مســئولیت رســیدگی به درختان را به عهــده بگیرند. رهایی چند ساله این درختان باعث افزایش آلودگی در این منطقه شده و پاالیش و پخش فرآوردههای نفتی به مرور تشدید شده و سالمتی کارکنان این مجموعه را به خطرانداخته­است.لطفاًرسیدگیکنید.

گالیه ازخط بازار صادقیــه/ ‪:0912 ...752‬

تعدادی از مســافران خط بازار صادقیه از وضع نامناسب آمدن ون در ساعت پایانی روز گلهمند هستیم. بهطوری که یک ساعت منتظر آمدن ون میمانیم، ولی ناگزیر با خودروهــای گذری با قیمت زیاد به مقصد میرویم. لذا خواهشمندیم نظارت بیشتری بر خط و رانندگان انجام شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran