Iran Newspaper

حجتاالسالم ابراهیمی: پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت است

-

عضــو شــورای مرکــزی جامعــه روحانیــت مبــارز درخصــوص دبیرکلی حجتاالســا­م مصطفــی پورمحمــدی بــر این جامعه گفت: آقــای پورمحمدی در جامعــه روحانیــت دو تشــکیات درســت کرده اســت. یک تشکیات شــورای مرکزی است که باالترین مقام تصمیمگیر است و هر کاری بخواهد انجام دهد، باید در شورا تصویب و به ایشــان اباغ و سپس اجرا شود. آقای پورمحمدی دبیر اجرایی جامعه روحانیت است که اسمش را دبیرکل گذاشته اند.

حجتاالســا­م حســین ابراهیمی که با خبرگزاری فارس گفــت وگو میکــرد، ادامــه داد: عــدهای اعتراض داشــتند که دبیرکلــی اســم رئیس شــورا بوده اســت؛ ولــی تقریبــاً این در جامعــه روحانیت رأی آورد و االن ایشــان در جامعه مســتقر اســت و خــوب هم کار میکند و ســاماندهی کــرده که بزودی مجمــع عمومــی جامعه روحانیــت را برگــزار کند.ابراهیمی در پاســخ به این ســؤال که چرا آقای پورمحمــدی در قامت دبیــرکل هیچ موضعــی نمیگیرد، عنــوان کرد: چــون هنوز ساماندهی نشده و کار عقب است.

کارهایــش پنهــان اســت و هنــوز گزارشــی از کارهایــش بیــرون نــداده و به وقتش آقــای مصباحی مقــدم مواضع را اعام خواهــد کرد.او همچنین درخصــوص مواضع آیتاهلل هاشــمی رفسنجانی و حجت االسام روحانی در قبال جامعه روحانیت گفت: به هر حال آقایان روحانی و هاشــمی در اواخر مواضعشــان تغییــر کرد. لــذا آیــتاهلل یزدی گفت هاشــمی، هاشمی گذشته نیســت و روحانی هم روحانی گذشته نیست. نمیدانم مواضعشــان تاکتیکی یا اعتقادی بود، اما با مواضع جامعهروحان­یتهماهنگین­داشت.ابراهیمیاد­امهداد:آقای هاشــمی تا آخرین لحظه میگفت اگر جلسه جامعه در دفتر من برگزار شود، شرکت میکنم چون از نظر امنیتی میترسید جای دیگر برود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حسن روحانی ذاتــاً نمیتوانــد غیراصولگــ­را باشــد، گفت: همیــن االن هم اصاحطلبان از او فاصله میگیرند و همه حرفهایی که به آقای روحانی نمیتوانند بزنند، علیه واعظی میزنند.

■ بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه شد

اســداهلل بادامچیــا­ن بــه عنــوان دبیرکل و ســیدمصطفی میرســلیم به عنــوان رئیس شــورای حــزب مؤتلفه اســامی انتخاب شدند. به گزارش ایلنا، اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسامی در جلسه عصر شنبه ضمن گرامیداشت یاد و خاطــره مرحوم «محمدنبی حبیبــی» دبیرکل فقید حزب مؤتلفــه اســامی، انتخــاب دبیــرکل و اعضای جدیــد هیأت رئیســه حــزب را در دســتور کار خــود قــرار دادند و بــا اکثریت قریــب بــه اتفاق، اســداهلل بادامچیــا­ن را به عنــوان دبیرکل و ســیدمصطفی میرســلیم را به عنــوان رئیس جدید شــورای مرکزی حزب مؤتلفه اسامی انتخاب کردند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran