Iran Newspaper

هــر روز با شــما در اینجــا خواهیم بود، صدای شــما، حرف شــما و پیشــنهاد شــما را میشــنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

-

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

■ نیروی انتظامی بــا پارکبانهای غیر مجاز

برخورد کند/ ‪:0912 ...179‬ در خیابان دربند و میدان ســربند افرادی با ایجاد مزاحمت و توســل بــه زور از خوروهایی که میخواهنــد پارککنند پول دریافــت میکنند و جاهای پارک را گرفتهاند و تا پول نگیرند نمیگذارند مردم ماشینشــان را پارک کنند. بنده به کالنتری در بند اطالع دادم که گفتند باید با 110 تماس بگیرید. لطفاً نیروی انتظامی پاسخگو باشد.

■ شهرک پیام کهریزک فاقد امکانات/ سیدمحمد سیاثیفانی:

به نمایندگی از اهالی شهرک پیام کهریزک تماس میگیرم، متأســفانه ایــن شــهرک بــا جمعیــت انبوهــی کــه دارد فاقد امکانات الزم شــامل درمانگاه و همچنین مســجد میباشــد

با سالم و احترام باتوجــه بــه مطلــب انتقــادی شــهروند محتــرم در شــماره 6982 صفحــه یــک به تاریخ 1397/11/3 آن روزنامه مبنی بر «پیســت ســرعت در شهرک شهید صیاد شیرازی» بدینوسیله؛ پاسخ این منطقه به شرح زیر ارسال میشــود. لطفاً دستور فرمایید؛ نسبت به چاپ آن اقدام الزم بهعمل آید.

طبــق بازدیــد بهعمــل آمــده از محــل مذکــور عالئــم انتظامــی الزم از جملــه تابلوهــای محدودیت ســرعت در

تنها درمانگاه در دســت ســاخت اینجا مدتی است به حالت نیمه کاره رها شــده و مردم هــم برای خواندن نماز جماعت هیچ مکان مناســبی مثل مسجد ندارند لذا از مسئوالن عزیز درخواســت داریــم بــه مشــکالت این شــهرک توجــه الزم را مبذول دارند.

■ 410 هزار تومان دریافتی دارم/ علی از قائمشــهر ‪:0936 ...367‬

طبــق اصل ســوم بنــد 12 قانون اساســی، دولت موظف اســت جهت رفع نیاز مستمری بگیران برای رهایی از فقر اقدام عملی انجــام دهد. بنده با 64 ســال ســن و 35 ســال کار ســفالگری و پرداخت 10 سال بیمه تأمین اجتماعی 410 هزار تومان دریافتی دارم و دارای دو نــوه و مســتأجر هم هســتم. صدای بنــده را به مسئوالنبرس­انید.

معبر مذکور نصب میباشــد، اما بهمنظور بررسی دقیقتر موضــوع نیــاز بــه ارائه و تحلیــل آمــار تصادفــات در محور مذکــور میباشــد کــه پــس از اخــذ آمــار مربوطــه از پلیــس راهور منطقه بررســی و اعالم نظر نهایی انجام خواهد شد. همچنین انجام اقدامات الزم جهت روشــنایی این معبر و ســایر معابر منطقه برعهده شرکت برق تهران بزرگ بوده و شــهرداری منطقــه در ایــن خصوص مکاتبــات متعددی را با شــرکت بــرق انجــام داده و همچنان در حــال پیگیری موضوع میباشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran