Iran Newspaper

#‌کره_شمالی

-

دیدار ترامپ و کیم جونگ اون رهبر کرهشــمالی در این کشــور یکی از خبرهای مهم دیروز بود چــون ترامــپ بهعنــوان اولین رئیــس جمهوری امریــکا پا به خاک کره شــمالی گذاشــت. عکس و خبــر و فیلــم این دیدار حســابی بازنشــر شــد و کاربــران زیــادی دربــاره اش نوشــتند. بعضیها این دیــدار را تحلیل می کردند و از تأثیری که در تصمیمهــای بعدی دو کشــور دارد مینوشــتند و بعضیهــا هــم بــا آن و بخصــوص رفتارهــای ترامپ و اون شوخی میکردند.

این واکنشها را بخوانید: محمدی: «از «توله ســگ بیمار» خواندن کیم جونــگ اون تا افتخار کــردن بــرای ایســتادن روی خــاک کرهشــمالی، ترامپ نشان داده است از تغییر لحن در شرایط زمانــی و مکانــی متفــاوت ابایی نــدارد، مهم آن اســت کــه آنچــه میگوید بــه درد رویــداد بعدی بخــورد»، واحــدی: «ترامــپ در توئیتــر بــه کیــم میگــه بیا لب مرز ســالم علیک کنیم، اونم میاد. بعــدم چنــد گام میــره تــوی خــاک کره شــمالی تــا اولیــن رئیس جمهــوری امریکا باشــه که پا به خاک کره شمالی گذاشته!»، ریدر: «سختترین کار تــا اینجای مالقات ترامپ و کیم رو عکاســان انجــام دادن. طفلیا به علــت ضیق وقت حضور ترامــپ تــو کــره شــمالی دســت و پاشــون رو گم کــرده بــودن»، بهنام: «ورود غیر رســمی و چراغ خاموش کره شــمالی به باشگاه کشورهای دارای سالح هســتهای وآغاز فروپاشی تحریم های این کشــور در شــش ســال آینده.»، شــیم لس: «این هــم از کرهشــمالی، بعــد از بمب اتم و موشــک دســت آخــرش فــرش قرمــز بــرای امریــکا پهن کــرد»، بازمانده: «تمام مدت نگران اون عکاســا بــودم که وقتــی هراســون ورجه وورجــه میکنن ناغافــل پاشــون نلغــزه یــا پیــچ نخــوره بیوفتــن زمیــن که اونوقــت اعدامشــون حتمیــه! باوجود ارائــه تصویر مضحــک و ادعایی آینده درخشــان بــرای کــره شــمالی پــس از دوستی با امریکا و ادعاهای اون، مردم کره شــمالی هنــوز زیــر ســایه دیکتاتور کوتولــه هســتند!»، پســرک: «خیلــی دوس دارم بدونــم کــره شــمالی چــی میگــه به مردمش در مــورد این عکس گرفتن های اون با ترامپ.»، صادق نیکو: «رهبر کره شــمالی در محترمانهتر­ین توصیف «بازیگر فیلم انتخاباتی 2020 ترامپ» است!»، علیرضا: «دونالــد ترامــپ اولین رئیس جمهــوری امریکا شــد کــه بــه کــره شــمالی قــدم گذاشــت و البتــه متأسفانه زنده برگشت»، سعید مسلمی: «رهبر کره شــمالی هم خنگهها.هی بدو بدو میاد پیش ترامــپ میــو میو میکنــه، دقیقاً بعــدش ترامپ میگــه تحریــم های ضد کــره شــمالی همچنان باقیه.»

اسلحهای که گمان مىرود ونسان ونگوگ با آن به زندگى خود پایان داد در پاریس به قيمت 130,000 یورو به فروش رســيد. آنطور که آرت نيوزپيپر نوشــته هویت فروشنده و خریدار این اسلحه مشخص نيســت اما گمانهزنىها حکایت از این دارد که فروشنده این اثر دختر صاحب مسافرخانها­ی است که ســال ۲۵۹1 جسم بىجان «ون گوگ» در نزدیکى آن کشف شــد. به گزارش رویترز، این اسلحه که متصدیان حراج، از آن به عنوان مشهورترین سالح تاریخ هنر یاد مىکنند در حوالى سال 0۶۹1، توسط یککشاورزدر­زمينهایاطر­اف«اورسوراواز»جایىکه«ونگوگ»روزهایآخرع­مرشرادرآنس­پری کرد کشــف شده و این کشاورز اسلحه را سال 0۶۹1 به مالک مســافرخان­ه اهدا کرده است. بررسىهای انجام شــده نشان مىدهد این تفنگ 0۵ سال مدفون مانده و ماشه تفنگ در حالت ضامن زنگزده و این نشــان مىدهد ســالح بالفاصله پس از آنکه گلولهای از آن شــليک شــده رها یا گم شده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran