Iran Newspaper

هــر روز بــا شــما در اينجــا خواهیــم بــود، صــدای شــما، حرف شــما و پیشــنهاد شــما را می شــنويم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگويید و بنويسید

تلفن: 88769075 - 021 پيامک: 3000451213

-

■ توجه به مشــکالت مشــاغل آزاد/ حســین قويدل: در رسانهها و اخبــار مرتــب ســخن از مشــکالت بازنشســته­ها، جانبــازان و غیــره مــی گویند ولــی حرفی از مشــکالت صنفی مشــاغل آزاد و مغــازهدار­ان نمــی زنند. ما هم در این کشــور زندگی میکنیم و با هزار مشــکل از بانــک وام گرفتهایــم و با افزایش بهــره بانکی واقعاً توان پرداخت اقســاط خود را نداریم. تحریمها بر مشــاغل آزاد تأثیر زیادی داشــته است. دولت فکری به حال ما بازنشستگان کند.

■ حذف فیش حقوقی بازنشســتگ­ان آموزش و پرورش/ جالل قهرمانی بازنشسته

آمــوزش و پــرورش: جهــت دریافــت فیــش حقوقی خــود بــه آمــوزش و پرورش مراجعه کردم که اعالم کردند که دیگر فیش حقوقی صادر نمیشود. میخواستم بگویم که با این سن و سال توانایی دریافت فیش از طریق اینترنت را نداریم. چرا صدور فیش حقوقی را حذف کردهاند؟

■ عــدم افزايش حقوق حداقل بگیــران تأمین اجتماعی/ احمد ربانی بازنشســته: اضافــه حقــوق امســال ما جمعــاً به 200 هــزار تومان هم نمیرســد. از مســئوالن درخواست مساعدت به وضعیت ما حداقل بگیران تأمین اجتماعی را دارم.

■ طرح کاهش اجاره مســکن/ فريدون شــیری: مستأجر هســتم و چندسالی است کــه در زمینه طرح کاهش اجاره بهای مســکن تحقیق میکنــم. جهت ارائه طرح به هر کجا که نامهنگاری کردم، متأســفانه همکاری نکردند لذا از مسئوالن دلسوز که دنبال کاهش قیمت مســکن و اجاره بها هستند درخواست دارم با من تماس بگیرند تا طرح را ارائه نمایم.

■ خط کشــی جادههــای برون شــهری/ کامبیز شــیرازی: اکثر جادههای کشــور فاقد خط کشــی مناســب جادهای اســت. برای مثال جاده تهران به شمشــک ، قوچک و فشــم فاقد خط کشی است. لذا درخواســت داریم این خط کشیهای جادهها را اصالح کنند چون با این کار جلوی خیلی از تصادفات گرفته میشود.

■ پله برقی مترو/ سلیمان بلغار: فعالیت پلههای برقی مترو در طول روز باتوجه به تردد افراد مســن و کم توان یکی از ضروریات محض اســت. امید است با نظارت مسئوالن اجرایی مترو این موضوع به نحو احسن انجام پذیرد.

■ گرانی کاال/ يک شــهروند: از مســئوالن محترم درخواست داریم فکری به حال گرانی کاال مخصوصاً اقالم خوراکی کنید. هفته پیش یک پنیر خامهای 100 گرمی به قیمت 2 هزار تومان خریدم. حاال امروز جهت خرید مراجعه کردم قیمت آن 3000 تومان است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran