Iran Newspaper

سیاسیون‌هم‌از‌عصرجدید‌نوشتند

-

فقــط كاربــران نبودنــد كــه در صفحات مجازی شــان از عصر جدید مىنوشــتند. همزمان با پخش این برنامه و حتى قبل از آن چهرههای سیاسى دربــاره عصــر جدید اظهارنظــر كردند و بعــد از پایان برنامــه و اعالم نتایج هــم درباره برنده گفتنــد و به او تبریکگفتند.

زمانى كــه فاطمه عبادی به عنــوان برنده برنامه معرفى شد وزیر ارشاد توئیتش را اینطور تكمیل كرد: «خانم فاطمه عبادی شایان تقدیر است: با استعداد تحســین برانگیــز هنــری از شهرســتانى بــا امكانــات محدود با دغدغههای احترام برانگیز انســانى. به او تبریک مىگویم.» شــهناز رمارم عضو هیأت رئیســه شورای شهر مشهد هم یكى دیگر از سیاسیون بود كه در توئیتر نظرش را درباره این برنامه نوشت. البته او بیشــتر درباره رأی مردم به فاطمه عبادی اظهارنظر كــرد: 6/5« میلیون رأی فاطمه عبادی پیش از آنكه او را نفــر اول مســابقات اســتعدادی­ابى ایران كند حد نصــاب بیشــترین رأی بــه یــک زن در تاریــخ ایــران را شكســت. ســدی كــه بســیاری از نامــزدان پــرآوازه انتخابات ریاســت جمهوری هم نتوانستند بشكنند. آفرین به مردم شایســته گزین. عصری روشــن برای زنان عصر جدید.»

دیــروز و پــس از پایــان برنامــه داوران عصر جدید در شــبكههای اجتماعى حضــور نداشــتند و تنها آریا عظیمىنــژا­د بــود كــه در اینســتاگر­امش عكســى از فینال منتشــر كرد و نوشت: «داســتان به پایان رسید، صندلىها خالى شــدند، صدای تشــویق تماشــاگرا­ن به گوش نمىرســد، سكوتى غم انگیز حكمفرماست امــا ایــن ظاهــر ماجراســت. شــوری در دل جوانــان و اســتعداده­ای نادیده در گوشــه و كنار این مرز و بوم پر از گنجینههــا­ی پنهان برپاســت. لحظهها به ســرعت مىگذرنــد تــا عصر جدیــدی دیگر تا عرصــهای دیگر برای دیده شــدن. برای رســیدن. تبریــک به برندگان. تبریک به احســان علیخانى عزیز و گروه بىهمتاش.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran