Iran Newspaper

ایرانپیشرا­نقوایحقاست

-

اســماعیل هنیــه، رئیــس دفتر سیاســی جنبــش مقاومت اســامی فلســطین (حمــاس) در نامــهای بــه حضــرت آیــتاهلل خامنــهای، بــا ابراز تشــکر و قدردانــی از حمایت صریح رهبر معظم انقاب اســامی از مقاومت فلســطین در دیدار هیأت اعزامــی حماس و اعام آمادگی ایران برای تجهیز مقاومت به آنچه برای انجام وظیفه به آن نیاز دارد، تأکید کرد: بار دیگر رویکرد تجدیدناپذی­ر خود را بــرای حضور در ســنگر مقاومــ ِت پایدار در کنار همه قــوای حق و عدالت و آزادگــی و پیشــران همه آنهــا جمهوری اســامی ایران، تا پیــروزی نهایی اعــام میکنیم. به گزارش پایگاه اطاعرســان­ی دفتر مقام معظم رهبری، آقای هنیه در این نامه خطاب به رهبر انقاب اســامی گفته اســت: خدای بزرگ را سپاســگزار­م که وجود شــما را به ما ارزانی داشت و از او میطلبیم که نعمتهایش را بر شما عنایت فرموده و باهایش را از شما دور بدارد و شما را از حیله و مکر دشمنان ظالم و مستبد در امان بدارد.

رئیس دفتر سیاســی حماس همچنین از اســتقبال ممتــاز رهبر معظم انقاب و مســئوالن جمهوری اسامی ایران از هیأت اعزامی حماس تشکر کرده است. آقای هنیه خاطرنشان کرده است: هیأت اعزامی، مرا در جریان اخبار و دیدارهای انجام شــده در این ســفر قرار دادنــد، بویژه اخبار مربوط به ماقات آنان با حضرتعالی و بیانات صریحتان در مساعدت و حمایت ویــژه و گســترده از مقاومت و برادران فلســطینی خود و نیــز اعام آمادگی برای مجهز کردن آنها به هر آنچه برای انجام وظیفه مقاومت خود به آن نیازمندند. ســخنانی که موجب ّ مســرتفراو­ان ما شد و افقهای وسیعی را پیشِ روی ما گشــود و تأثیرات فراوانــی در ابعاد راهبردی و صحنه میدانی با دشمن صهیونیستی به همراه خواهد داشت.

رئیس دفتر سیاســی حماس با تشــکر از مواضع رهبر انقاب اســامی، افزوده اســت: رویکرد تجدیدناپذی­ر خود را برای حضور در ســنگر مقاومت پایــدار در کنــار همــه قــوای حــق و عدالــت و آزادگــی و پیشــران همــه آنها جمهــوری اســامی ایران، تــا پیروزی نهایــی اعام میکنیــم و به نصرت و وعدههــای الهی اطمینان کامل داریم. آقای هنیه در این نامه خیر و برکت و محقق شــدن همه خواســتهها­ی رهبر معظم انقاب و امت اســامی در پیروزی، اقتدار، امنیت، رفاه، نابودی دشــمنان و آزادی فلســطین و قدس شریف را از خداوند بزرگ مسألت کرده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran