Iran Newspaper

تهاجم محدود،محدود باقی نمیماند

-

فرمانده کل ســپاه پاسداران انقالب اسالمی با تأکید بر اینکه در صــورت بروز درگیری ما تا آخــر ادامه میدهیم، خطــاب بــه دشــمنان ملــت ایــران و متجــاوزان احتمالی اعــالم کــرد: دقت کنیــد! تهاجم محــدود، محــدود باقی نمیمانــد. ما اهل تنبیــه هســتیم و تعقیــب. نشــان دادهایــم تا فروپاشــی هر مهاجمــی از پای نمینشــینی­م و نقطه امنی هم باقی نمیگذاریم. حســاب کار دستتان باشد و اشتباه نکنید. این سخنان سردار سرلشکر حسین سالمی که روز گذشته در مراســم افتتاحیه نمایشگاه «شــکار کرکسها» عنوان شد را میتوان پاسخی بــه تبلیغات جنگی اخیر برخی مقامهای نظامی امریکا دانســت که مدعی شــده بودنــد چندین هدف در ایران برای ضربه زدن شناســایی شــده و روی میز رئیس جمهوری امریکا قرار دارد.

در نمایشــگاه «شــکار کرکسها» مجموعه پهپادهای امریکایی که پس از تجاوز به آســمان ایران از ســوی نیروهای مسلح ساقط شــدهاند، به نمایش گذاشــته شــد. به گزارش ایرنا، سردار ســالمی در ادامه ســخنان خود با بیان اینکه ما امروز با اتکا به تجربیات گذشــته، مهیای هر ســناریویی هســتیم، با خطاب قرار دادن دشــمنانی که از گزینه نظامی حرف میزنند، توصیه کرد: اراده مــا برای واکنش قاطع در پاســخ به هر تجاوزی، قطعی اســت. ما اهل پاســخ هستیم. ما آغازکننده نیســتیم اما در واکنش مقتدر هستیم. هر کس میخواهــد ســرزمینش به میــدان اصلی جنگ تبدیل شــود، بســم اهلل وارد میدان شود. هرگز اجازه نمیدهیم جنگی به سرزمین ایران کشیده شود.

فرمانده ســپاه پاســداران با اشاره به اینکه در فضای ذهنی ما بازی جنگ با قدرتهای بزرگ یک مفهوم متداول بوده و امروز نیز همین است، تأکید کــرد: ما بــه مبارزه احتــرام میگذاریم و از آن فرصت میســازیم. ما از هیچ چیز نمیترسیم. او تصریح کرد: ما هم اراده عمل داریم و هم زبان گفتن و به مسئولیت گرفتن اقداماتی که انجام میدهیم.

ســردار ســالمی با اشــاره به برپایی نمایشگاه «شــکار کرکسها» که نشان میدهــد جمهوری اســالمی ایران متنوعترین کلکســیون پهپادهای ســاقط شده قدرتهای پیشرفته جهان نظیر امریکا را در اختیار دارد، افزود: مسأله ســقوط همــه ایــن پهپادها در داخــل مرزهای کشــورمان یــک واقعیت تلخ را نشــان میدهــد؛ آنکــه امریکاییها به فضای کشــور ما تجــاوز کردهاند. اما واقعیت شیرینی هم وجود دارد و آنکه سقوط این پهپادها به معنای سقوط فناوری امریکا در مقابله با فناوری افرادی است که تحت فشارهای ظالمانه و تحریمها توانســتها­ند اقتدار خود را بســازند. فرمانده کل ســپاه با تأکید بر وجود شــجاعت سیاســی در کشــور که اجازه شلیک موشــکها را صادر کرد، تصریح کرد: به امریکاییها­یی که خوی تجاوزگریشـ­ـان در این نمایشگاه به نمایش گذاشــته شــده است، باید گفت پهپادهای شــما در فضای ایران چه میکنند؟ ما هر کسی را که به حریم مرزهایمان تجاوز کند، مورد حمله قرار میدهیم. این مســأله واضح اســت و آشــکار هم اعالم میکنیم. بدانید هر کاری هم بکنیم، آن را اعالم خواهیم کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran