Iran Newspaper

هــر روز بــا شــما در اینجــا خواهیــم بــود، صــدای شــما، حرف شــما و پیشــنهاد شــما را می شــنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

-

■ پاسخ ســازمان نوسازی شــهر تهران نســبت به پیام درج شــده در تاریــخ 27 آبــان مــاه 98 بــا عنــوان فــروش تراکم دربافــت فرســوده. بــا عنایت بــه افزایش عــوارض صدور پروانه طی مصوبات 2530 و 2567 شــورای اســامی شــهر تهــران و اجرایی شــدن آن در سالجاری در شهر تهران، معاونت شهرسازی شهرداری تهران و سازمان نوسازی در جهت پشتیبانی و حمایت از بافتهای فرسوده نسبت بــه اعمــال تخفیفات ویژه تراکمی در فرآیند صدور پروانه تخریب و نوســازی نموده اســت و هزینه عوارض ســاخت و ساز در این بافتها تقریباً رایگان و با کمترین هزینه صورت میگیرد.

مصطفی مجیدی نسب، سرپرست ارتباطات و امور بینالملل

■ عدالــت در پرداخــت یارانــه/ یک شــهروند: از مســئوالن درخواست داریم درخصوص یارانه بنزین تجدیدنظر کنند. اشخاصی هستند که با وضعیت مالی خوب یارانه میگیرند ولی تعداد زیادی هم هســتند که با وجود مســتأجر بودن و شــرایط نامناســب مالی، یارانهای به آنها تعلق نمیگیرد. از مسئوالن درخواست داریم در جهت عدالت در پرداخت یارانهها تصمیمی اتخاذ کنند. ■ معوقات بازنشســتگ­ان آموزش و پرورش/ آقای بخشــی: بازنشستگان قبل از ســال 90 بابت دریافتی ماهانه خود ســخت در فشار هســتند و فاصله زیادی با دیگــر بازنشســتگ­ان دارند که در همسانســاز­ی حقوق خدمات کشــوری لحاظ نشدهاند. از مسئولین خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی کنند. ■ حمل و نقل عمومی برای ندامتگاه مرکزی تهران بزرگ/ یک شهروند: با توجه به افزایش نرخ بنزین و به علت نبود خطوط اتوبوســرا­نی شرکت واحد از مترو کهریــزک تا زنــدان تهران بــزرگ، خانوادههای زندانیان با مشــکات بســیاری روبرو هســتند. کرایه باالی ســواریهای مســافرکش و وضعیت نامناسب مالی خانواده زندانیان، باعث بروز مشــکات اجتماعی بســیاری شــده است. از وزیر محترم کشــور درخواست داریم نســبت به برقراری خطوط اتوبوسرانی در این مسیر دستور ویژهای صادر فرمایند. ■ تجدیدنظــر در ســهمیه بنزین/ یک شــهروند: از مســئوالن درخواســت داریم که ســهمیه بنزین را بر اســاس قیمت خودرو مشــخص کنند نه بر مبنای سال ســاخت خودرو. حتی اشــخاصی که خودروهای گرانقیمت دارند باید بنزین 6 یــا 7 هزار تومانی تهیه کنند. در حال حاضر کســی که خــودروی میلیاردی دارد با کســی کــه خودروی 20 میلیون تومانی دارد، ســهمیه یکســان دارد. بســیاری از مــردم بــا ماشــینهای مــدل پایین مسافرکشــی و امــرار معــاش میکنند. از مسئوالن درخواست داریم در خصوص سهمیه بنزین تجدیدنظر کنند. ■ مشکل کیفیت پایین آب اهواز/ آقای محسنی: آب شرب اهواز دارای کیفیت بســیار پایین است. مدت بیست سال است که این مشکل حل نشده است. از مسئوالن ذیربط درخواست حل این مشکل را داریم.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran