Iran Varzeshi

كارنامه پربار مربي صربستاني تيراندازي

-

گــوران ماكســيموو­يچ فارغالتحصي­ــل دانشــكده ورزش بلگــراد، دارنده مدرك A مربيگري تفنــگ از آكادمــي فدراســيون جهاني و ســابقه عضويــت در تيم ملي صربســتان را در كارنامه دارد. حضــور در پنــج دوره بازيهــاي المپيــك، مقــام اول بازيهــاي المپيك در رشــته تفنــگ بادي و ســه عنوان قهرماني اروپا بخشــي از موفقيتهــا­ي اين مربي بهعنوان ورزشكار بوده است. عنوان قهرماني المپيك 1988 ســئول، 3 قهرماني در اروپــا و قهرماني در جام جهاني در رشــته بادي، درازكش و ســه وضعيت از جمله افتخارات اوســت. او همچنيــن 5 دوره در المپيكها حضور داشــته كه نخســتين دوره 1984 در آمريكا بوده است.»

گوران ماكســيموو­يچ ســه مقام قهرماني در فينــال جام جهاني را نيز در كارنامــه دارد و يك بار نيز بهعنوان تيرانداز سال جهان معرفي شده است. او همچنين بهعنوان سرمربي تيمهاي ملي صربستان و يونان فعاليت كرده و در عرصه مربيگري حضور در دو دوره بازيهاي المپيك و كســب مدالهاي نقره و برنز اين بازيها را در افتخارات مربيگري خود ميبيند.

اين مربي صربستاني چند روزي است وارد تهران شده و پس از ديدار با علي دادگر رييس فدراسيون تيراندازي كشــورمان، از نزديك رونــد فعاليت مليپوشــان تيراندازي را مورد بررسي قرار ميدهد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran