Iran Varzeshi

همامي: فقط پول نقد ميخواهم يا چك بانكي

-

مســعود همامي دروازهبان سابق پرسپوليس كه يكي از طلبكاران عمده اين باشــگاه است و به ايافسي و فيفا هم شــكايت كرده درباره آخرين روند دريافت مطالباتش ميگويد: «شــنبه باشــگاه پرســپوليس بــودم و با آقاي گرشاســبي و خبيري قرار داشتم. قبال به ايافســي و فيفا هم ايميل زدهام و نامه من آنقدر قوي هست كه شكايتم به صــورت قانوني پيگيري ميشــود. همانطــور كــه ســربازرس تايلنــدي ايافســي هم گفته من به ايافسي ايميل زدم و اطالع داد.»

همامي ادامه ميدهد: «واقعيتش اين اســت كه جمعه هفته قبل هم با آقاي گرشاسبي جلسه داشتم. در واقع فقط به احترام ايشان و آقاي تاج كه در باشگاه ســپاهان حكم پدري به گردن ما داشــتند و گفتند بــه خاطر فوتبال مملكــت راه بيا در اين جلســه حاضر شــدم اما متاســفانه باز هم به جايي نرسيدم.»

ايــن دروازهبان اصفهاني ميگويد: «متاســفانه بحثها عوض شــده و اگر مشــكلي پيش آمد كسي از چشم من نبينــد. من مردانگــيا­م را ثابت كردم آن هــم با وجود تمــام بدرفتاريها­يي كه در حقم شــد و از همه نظر به من ظلــم كردند. با وجود تمام اين اتفاقات به احتــرام هواداران دوبار به باشــگاه پرســپوليس رفتــم و صحبــت كردم تا نگوينــد همامي نميآيــد يا جواب نميدهد.»

گلر ماشينسازي ادامه داد: «طلب مــن از يك ميليارد تومان به هفتصد و خردهاي ميليون رســيد اما آن چيزي كه باشگاه پرسپوليس ميخواهد بدهد از نصف اين مبلغ هم كمتر اســت آن هم نه نقــد ميدهند نه چــك و علنا ميگويند نميدهيــم در حالي كه من براي ماليات و وكيل كلي هزينه كردم.»

وي ميگويــد: «قبــل از اينكه به فيفا شــكايت كنم به خاطر شخصيت آقاي گرشاسبي تخفيف دادم. بعد آقاي تاج گفت در نــوع پرداخت هم راه بيا. ايشــان گفت يك پول خوبي بهعنوان نقد بگير و بقيهاش را چك اما پولشان نقد نبود و چك هم نميهند. االن هم فقط در صورتي رضايت ميدهم كه يا پول را به حساب بانكيام بريزند يا چك بانكي بدهند چــون ديگر از اينكه اين همه باشخصيت برخورد كردم، خسته شدهام.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran