Iran Varzeshi

شامپو مردانه شماره یك جهان، شوره را از میدان به در میکند

جهانبخش: بدون ترس از قضاوت دیگران وارد اجتماع شوید

-

نشســت خبــري مشــترك عليرضا جهانبخــش، ســتاره تيمملــي فوتبــال كشورمان و اوزگور كولوكفاكي مديرعامل شــركت يونيليور ايران پيش از ظهر ديروز (سهشنبه) با حضور ســردبيران و دبيران گروه ورزشي و اقتصادي رسانههاي مطرح كشور برگزار شد.

در ايــن نشســت خبــري، اوزگــور كولوكفاكــ­ي مديرعامل شــركت يونيليور ايران پــس از خوشآمدگويي به اصحاب رســانه، اظهار داشــت: يونيليــور واردات محصوالت خود به ايران را از ســال 2001 آغاز كرد و در ســال 2003 هيات حقوقي خــود را در ايران تحت عنــوان «يونيليور ايران» ثبت و با 5 كارمند شروع به فعاليت كرد. در همان ســال كارخانــه خود را در قزوين تاســيس و خط توليــد كارخانه در سال 2005 با توليد صابون لوكس Lux( ) كليــد خورد و در حال حاضــر يونيليور ايران 389 كارمند دارد.

وي ســخنان خــود را بــا توضيحاتي پيرامون شركت كليير ادامه داد: كليير يكي از مهمترين برندهاي يونيليور ايران اســت. برندي پيشتاز در مبارزه با شوره كه در سال 1975 به بازار معرفي شــد. فرموالســي­ون كلييــر بــا كمــك تحقيقــات متمركز و آزمايشهاي باليني توســط دانشــمندا­ن، همواره در حال توســعه و تكامل بوده است. به همين دليل اســت كه كلييــر بهعنوان شامپويي پيشــتاز در مراقبت از پوست سر در جهان زبانزد شده است.

مديرعامــل يونيليور ايــران در ادامه صحبتهاي خود در نشست خبري سفير شــركت كليير گفت: شــامپوي ضدشوره كليير با پيغام «دليلي براي پنهان شــدن نيست» به شــما اعتماد به نفس ناشي از عدم وجود شــوره روي پوست سر را وعده ميدهد تا بــا ظاهر بينقص خودتان ديگر چيزي براي پنهان كردن نداشــته باشيد و به دنيا نشان دهيد كه چطور در مورد شما بينديشند و هرگونه قضاوت و پيش داوري را به چالش بكشيد.

كليير شــامپو مردانه شماره 1 جهان اســت كه براي بانــوان نيــز محصوالت تخصصي متنوعي ارائه ميدهد كه در ايران و سراسر جهان با اســتقبال خوبي مواجه شــده است. كليير براي ســه سال متوالي برنده تنديس زرين شركت محبوب مصرف كنندگان ايراني شده است كه اثباتي است بــر كيفيت بااليي كه اين شــركت عرضه ميكند.

وي ادامــه داد: برجســته كردن نگاه كليير با انتخاب شخص عليرضا جهانبخش ميسر ميشــود و ما بسيار مفتخر هستيم كه او را بهعنوان ســفير شــركت در كنار خودمان داريم.

مديرعامــل يونيليــور ايــران عنوان كــرد: اعتماد به نفــس و روحيه قهرمانانه عليرضــا جهانبخــش گواهــي اســت بر عملكرد قهرمانانه شــركت كليير و شــعار «دليلي براي پنهان شدن نيست». عليرضا جهانبخــش مناســبتري­ن گزينــه براي معرفي شركت كليير است، چرا كه موهاي ســالم و خوش حالت جهانبخش، نشانگر همان پيام شــركت و از ميدان به در بردن شورهها است.

به گفته اوزگــور كولوكفاكي، عليرضا جهانبخــش كليير را انتخاب كــرده زيرا بــه موهايــش اهميــت زيادي ميدهد و او باور دارد كه انتخاب شــامپوي مناسب بســيار مهم است. كليير نيازهاي پوست سر آقايان را به خوبي ميشناســد و اين دليلي اســت كه او هميشه كليير را انتخاب ميكند. عليرضا جهانبخــش اعتقــاد دارد كــه شــخصيت او و شــركت كليير شباهتهاي بسياري دارند چرا كه او همان اعتماد به نفس و روحيه قهرمانانه كليير را در خود ميشناسد.

در ادامه اين نشســت خبري، عليرضا جهانبخش، سفير شركت كليير اظهار كرد: هدف كليير اين اســت كــه اين اعتماد به نفــس را در ميان جوانــان ترويج دهد كه بتوانند بيهيچ ترســي از قضاوت ديگران وارد اجتماع شــوند و تواناييهاي­شــان را نشــان دهند و اين همان چيزي است كه من دوست دارم هم سن و سالهاي خودم را در جهت رســيدن به آن تشــويق كنم. نترســيد و نگذاريد ترس از قضاوت بقيه، شما را عقب براند. چالشها را قبول كنيد و به دنيا نشان دهيد كه چگونه در مورد شما بينديشند. دليلي براي پنهان شدن نيست.

پس از سخنراني، اوزگور كولوكفاكي مديرعامــل يونيليــور ايــران و عليرضــا جهانبخــش همچنين پخــش كليپهاي تبليغاتي ســفير شــركت كليير در ايران، اوزگور كولوكفاكــ­ي و عليرضا جهانبخش پاسخگوي پرســشهاي خبرنگاران حاضر در نشست خبري بودند.

اوزگور كولوكفاكي در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران كه چرا كليير شــامپوي شــماره 1 مردانه جهان محسوب ميشود، اظهار داشــت: همه مردم، متوجه شدهاند كه نيازهاي پوســت ســر مــردان و زنان متفاوت اســت و تكنولوژي كليير به طور كامل و دقيق به دغدغههاي پوســت ســر آنها ميپردازد و با كليير ميتوانند آرامش خاطر داشــته باشند كه شــوره سر براي هميشــه از بين ميرود و مشكالت پوست سر هرگز دوباره اتفاق نميافتد.

همچنين، مديرعامــل يونيليور ايران در خصوص ميزان تمايل مــردم ايران به مصرف شــامپوي كليير و تاثيــر انتخاب عليرضــا جهانبخش بهعنوان ســفير اين شــركت در افزايش فــروش اين محصول گفــت: انتخــاب كليير بهعنوان شــركت محبــوب مصرفكنندگا­ن در ســه ســال متوالي نشان از استقبال باالي مردم از اين شركت است. كليير ميتواند براي هميشه شــوره را از ميدان به در كند. كليير براي تمام كســاني كه ميخواهند با مراقبت از پوست سر و موي خود از شوره جلوگيري كننــد، بهترين انتخاب اســت، براي همه آنان كه ميخواهند هميشه مورد تحسين باشند.

در ادامه جلســه پرســش و پاســخ، عليرضــا جهانبخش، سفير شركت كليير در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص داليــل انتخاب خــود بهعنوان سفير شــركت كليير گفت: من هميشه ســعي كردهام با نهايت توانم از رويارويــي با چالشها استقبال كنم و اين موضوع شباهت بسيار زيادي با شخصيت كليير دارد.

ســتاره فوتبال كشورمان در پاسخ به پرســش يكي از خبرنــگارا­ن در خصوص ويژگي منحصر به فرد شــامپو كليير براي معرفــي به دوســتدارا­نش، گفــت: كليير باعث سالمت پوست ســر شما ميشود تا موهاي بيعيب و نقصي داشته باشيد و به شــما اطمينان ميدهد تا شورهها را براي هميشه از ميدان به در كنيد.

مدیرعامل یونیلیور ایران در نشست خبری سفیر برند كلییر گفت: شامپوی ضدشــوره كلییر با پیغام «دلیلی برای پنهان شدن نیســت» به شــما اعتماد به نفس ناشی از عدم وجود شــوره روی پوست ســر را وعده میدهد تا با ظاهر بینقص خودتــان دیگر چیزی برای پنهان كردن نداشــته باشــید و به دنیا نشــان دهید كه چطور در مورد شــما بیاندیشند و هر گونــه قضاوت و پیــش داوری را به چالش بکشــید.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran