Iran Varzeshi

محرمي: به دينامو ميروم تا راه مهدويكيا را ادامه دهم

-

صــادق محرمي هافبك پرســپوليس بعد از پيــروزي تيمش مقابل الجزيره امارات و صعود به مرحله يك چهارم پاياني ليگ قهرمانان آســيا، بــا هواداران قرمــز خداحافظي كرد تا لژيونر شــود. محرمي در مورد اين تصميــم خــود ميگويد: «من دو ســالي كه در پرســپوليس بازي كردم شرايط فوقالعادها­ي داشتم و شايد به جز چند بازي خاص در كل بازيها فوقالعاده بوديم. خدا را شــكر كه امســال را با قهرماني و صعود در آسيا به پايان رســانديم. در اين دو سال دو قهرماني به دست آورديم و اتفاقات شيريني براي من، مجموعه تيم و هواداران رخ داد. به هر حال جدايي من از پرســپوليس قطعي اســت و رفتنم از اين تيم حتمي شده اما از همين طريــق از همه همبازيان، مربيان و هواداراني كه در اين دو ســال به من خيلــي كمك كردند و مرا مورد حمايت قرار دادند تشــكر ميكنم. آنها با كوچكترين حركت مرا مورد تشويق قرار ميدادند و اين مساله انگيزه بسيار زيادي بــه من ميداد. كوچكترين و كمترين كار اين بود از هواداران بابت حمايتهايشا­ن قدرداني كنم و با خداحافظي از همه آنها كه از من حمايت كردند تشــكر كردم. واقعا دلم براي هواداران پرسپوليس تنگ ميشود. من دو فصل خيلي فوقالعاده را در پرســپوليس سپري كردم و لحظات شيرين زيادي داشتم كــه مطمئنا دلتنگ همه ايــن روزها خواهم شد اما بايد سختيها را تحمل كنم تا بتوانم پيشرفت خوبي داشته باشم.»

هافبك پرســپوليس در مــورد تمديد قرارداد برانكو با اين تيم ادامه ميدهد: «اين يك اتفاق فوقالعاده اســت. اميدوارم فصل آينده هم پرســپوليس همين روند را ادامه دهد و بازيكنان بتواننــد در قهرماني هتتريك كنند چون اين يك اتفاق فوقالعاده خواهد بــود. برانكو لطف بزرگي به من كرد. در ابتدا خدا به من كمك زيادي كرد و ســپس لطف آقاي برانكو باعث شد در فوتبال پيشرفت كنم. واقعا كمتر مربي در تيم پرســپوليس ريســك ميكند و به يك جوان 20 ساله بازي ميدهــد اما برانكــو اين كار را انجام داد و با توجه به همپســتيها­يي كه داشتم لطف بزرگي در حق من كرد كه هميشه از او ممنونم. من پيشرفت و ترقيام را در اين 2 ســال مديون برانكو هســتم و از او، دســتياران­ش، همبازيانم و همچنين هواداران پرســپوليس بابت محبتهايي كه در حقم داشتند قدرداني ميكنم.»

صادق محرمي در رابطه با انتخاب ديناموزاگر­ب براي ادامه فوتبالش اينچنيــن توضيح ميدهد: «تيم ديناموزاگر­ب يك تيم بزرگ و شــناخته شــده در فوتبال اروپا اســت. من البته پيشــنهاد ديگري هم داشتم اما با مشــاورهها­يي كه انجام دادم تيم ديناموزاگر­ب را انتخاب كردم. اميدوارم در تيم جديدم آنقدر خوب كار كنم تا بتوانم پلههاي موفقيت را طي كنم و بهعنوان يك بازيكن ايراني شرايط خوبي را در فوتبال اروپا رقم بزنم.»

محرمي درباره اينكه به نظر ميرســد با انتخاب ديناموزاگر­ب ريسك بزرگي انجام داده، چراكه علي كريمي در اين تيم موفق نبود و به سپاهان برگشت. هرچند كه اين احتمال هم وجود دارد كه با درخشش در دينامو بتواند راهي تيمهاي بزرگتر شود، ميگويد: «بله، موافق هستم كه ريسك بزرگي انجام دادم و تصميم ســختي گرفتم چراكه در ديناموزاگر­ب دوباره بايد از صفر شــروع كنم. شــايد در اين تيم كســي را نشناسم و روزهاي سختي را در پيش داشته باشم اما با تالش زياد و توكل به خدا ميخواهم پيشرفت كنم. ميخواهم به تيمهاي بزرگ بروم كه البته اين مساله فقط با شعار دادن و حرف زدن نميشود و بايد تالش زيادي كنم.» صادق محرمي درباره لقب مهدي مهدويكيا كه هواداران پرسپوليس به او دادند و اينكه آيا ميتواند مهدويكياي ديگري براي فوتبال ايران شود، اينچنين صحبت ميكند: «واقعا خوشــحالم كه با آقاي مهدي مهدويكيا مقايســه شدم و هواداران از اين لقب براي من اســتفاده كردند. هدف خودم هم اين است كه راه آقا مهدي را بروم تا بتوانم در فوتبال اروپا براي خودم اسمي داشته باشم و پيشــرفت كنم. خيلي دوست داشــتم در پرسپوليس بمانم چون عاشق اين تيم هستم اما شايد اگر سنم باالتر ميرفت رفتن به اروپا خيلي سختتر ميشد و شايد بهترين زمان براي پيوستن به يك تيم اروپايي در همين سن و سال باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran