Iran Varzeshi

پيشنهاد رسمي ندارد

-

درباره جدايي صــادق محرمي آنقدر شنيده بوديم كه با تماشاي خداحافظياش غافلگيــر نشــويم. خداحافظي فرشــاد احمــدزاده امــا همــه را شــوكه كــرد. پرسپوليســ­يها هنوز سرمســت صعود دوباره به يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان بودند كه خبر رســيد احمدزاده هم هواي رفتن در ســر دارد و حتــي در رختكن با همتيميهايش خداحافظي كرده اســت: «فرشــاد احمــدزاده خبر جدايــياش از پرسپوليس را تاييد و براي اين تيم در فصل آينده آرزوي موفقيت كرد.»

دليلش شــايد پســت اينستاگرام­ي فرشــاد بود كه با انتشــار عكس كادر فني پرسپوليس با جام، از آنها و حمايتهايشا­ن تشــكر و براي پرســپوليس فصل آينده آرزوي موفقيت كرده بود. شــايعه جدايي او را البته اواســط فصل هم شنيده بوديم اما اين بــار گفتند بعد از بــازي با الجزيره خداحافظــي كــرده و قــرار اســت تيم بعدياش را از ليگهــاي قطر، هلند، نروژ و يا سوئد انتخاب كند. البته كه احمدزاده هم مثــل هر بازيكــن ديگــري بيميل نيست دور از حاشــيههاي فوتبال ايران، فوتبال را به معنــاي واقعياش تجربه كند امــا جدايي او آنقدرها هــم كه ميگويند، جدي نيســت. به قول مدير روابط عمومي باشگاه پرســپوليس: «خداحافظي فرشاد احمدزاده از پرسپوليس صحت ندارد.»

حتي مدير برنامههــا­ي اين بازيكن هم گفته كه تكليــف او براي فصل آينده هنوز مشخص نيست. قرارداد احمدزاده به پايان رســيده و او حــاال بازيكن آزاد اســت اما از آنجا كه نامش در فهرســت فصل آينده برانكو نوشته شده، مسووالن باشگاه پرسپوليس در تالشند تا قرارداد او را تمديد كنند. اين همان چيزي است كه مدير برنامههاي اين بازيكن گفته و تاكيد كرده كه: «احمدزاده بيميل نيســت كه فوتبال در خارج از كشــور را تجربه كند اما هنوز هيچ پيشــنهاد جدي و رسمي به دست اين بازيكن نرسيده است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran