Iran Varzeshi

آذري: به كيروش گفتم عروسك خيمه شب بازي نيستم

-

ســعيد آذري مديرعامل باشــگاه ذوبآهــن اصفهــان بــه صحبتهاي كارلــوس كيروش ســرمربي تيم ملي درباره خودش و امير قلعهنويي واكنش نشان داد. او از اينكه چرا اين صحبتها قبل از بازي حســاس ديــروز تيمش مطرح شده دلخور است. آذري ميگويد: «ايشــان در صحبتهايشــ­ان ادعــا كردهاند كه مــن در گفتوگوي تلفني مشــتركمان گفتهام اميــر قلعهنويي باعث عدم حضور بازيكنان ذوبآهن در تيمملي شدهاند كه من اين مساله را به طور كامل تكذيب ميكنم.»

او حتي بــراي اثبات حرفهايش شــاهد هــم دارد:«البته مــن و آقاي كيروش صحبت كرديم، نشــان به آن نشــان كه بعــد از آن مصاحبهاي كه من داشــتم و در آن از دعوت بازيكن مصدوم ذوب به تيمملي انتقاد كردم به من خبر دادند كه آقاي كيروش دنبال او ميگــردد و حتي با آقــاي فقيهي رييس دفتر من تمــاس گرفته بودند. من هم شماره ايشــان را گرفتم و 45 دقيقه با هم صحبت كرديم. در ابتداي صحبتمان آقاي كيروش از من سوال كرد اين حرفي كه زدي خط ســرمربي شماســت كه مــن جــواب دادم من عروسك خيمه شب بازي كسي نيستم. آدم مستقلي هستم، قهرمان ملي بودم و در اين زمينه صاحبنظر هستم ».

ســعيد آذري با اشاره به دعوت از بازيكن مصدومــش به اردوي تيم ملي اينطور ميگويد:«گفتم كه شــما نبايد اكبر ايماني را با توجه به مصدوميتش به تمريــن ريــكاوري تيمملي دعوت ميكرديد تا آســيبديدگ­ياش تشديد بشــود. آقاي آرين قاســمي بهعنوان مترجم شاهد هستيد.»

او سرمربي تيم ملي را به مناظره دعوت ميكنــد و میگويد:« هر وقت هــم كه خواســتيد ميتوانيد رو در رو كنيد و اصال مناظــره كنيم. من واقعا تعجب ميكنم كــه اين محتواي دروغ به زبان آقاي كيروش آمده و از آن هم عجيبتر اينكه اين مساله در شب بازي ما مقابل استقالل مطرح شده است. در حالي كه اساســا حرف نادرستي است و همانطــور كه گفتم هــر وقت آقاي كيروش خواستند رو در رو كنيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran