Iran Varzeshi

5 ايرانی در ميان برترينها

-

جدیدتریــن ردهبندي جهاني پاراتکواند­و از ســوي فدراســیون جهاني اعالم شــده که براساس آن 5 هوگوپوش کشــورمان در میان برترینهاي جهان قرار گرفتهاند.

فدراســیون جهاني تکواندو، ردهبندي ورزشکاران پاراتکواند­وکار را در مــاه «مــی» 2018 اعــالم کرد که کــه براســاس آن مهدي پوررهنما، سعید صادقیانپور، اصغر عزیزي، احمــد نریماني و محمود جعفــرزاده در میــان برترینهاي جهان قرار دارند.

در ردهبنــدي اعالمــي از ســوي فدراســیون جهاني، سعید صادقیانپور در وزن -61 کیلوگرم

)K42( که مــدال طالي قهرماني آفریقا را کســب کرد با 246 امتیاز همچنان در صدر جدول ردهبندي قــرار دارد، ســجاد جوانبخــت در ایــن وزن و کالس 41 بــا 60/05 امتیــاز در رده یازدهــم قــرار دارد.

مهدي پوررهنما در وزن -75 کیلوگــرم )K44( بــا 299 امتیاز جایگاه نخســت جــدول ردهبندي را به خــود اختصاص داده اســت. محمود جعفرزاده نیز که به تازگي در کالس K44 مبــارزه ميکند با 105/08 امتیاز در رده پنجم جاي گرفته است.

محمدرضــا شــعباني در وزن -75 کیلوگــرم )K42( پــس از کســب مــدال نقــره رقابتهاي قهرماني آفریقــا رده پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

احمــد نریمانــي هوگوپوش وزن +75 کیلوگــرم )K42( نیــز پــس از تصاحــب مــدال طالي قهرمانــي آفریقــا بــا 188/40 امتیاز در جایــگاه دوم قرار گرفته است.

اصغر عزیــزي پاراتکواند­وکار وزن +75 کیلوگــرم )K44( بــا کســب مدال برنــز قهرماني آفریقا و 166/72 امتیــاز در جایــگاه ســوم جدول ردهبندي قــرار دارد. محســن عبدي در این وزن جایگاه بیســت و دوم را در اختیــار دارد. حامد حق شــناس نیز در رده 31 قرار دارد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran