Iran Varzeshi

حيدري: ركورد من متعلق به كل تيم است

-

ملوان بندرانزلي در فصلي كه گذشــت تاثيــر زيادي روي معرفي تيمهاي صعود كننده داشــت، به طوري كه آنهــا در هفتههاي پاياني موفق شــدند فجر و خونه به خونه، رقيبان اصلي نفت و نساجي در راه صعود را شكســت دهند. عليرضا حيدري، دروازهبــا­ن اين تيم معتقد است اگر مشكالت مالي نبود، ملوان ميتوانست يكي از تيمهاي صعود كننده باشــد. او درباره فصلي كه گذشــت اينطور ميگويد: «در ابتدا بايد خداراشكر كنم كه فصل را بدون مصدوميت و اتفاق بدي به پايان رساندم. از فصلي كه گذشت خيلي راضي نيستم زيرا اعتقاد دارم ملوان امسال تيم بســيار خوبي بود كه به دليل مشكالتي كه از ابتداي فصل در آن وجود داشت، نتوانســت نتايجی در خور مردم انزلي كسب و به ليگ برتر صعود كند.»

حيــدري همچنين درباره ركوردي كه از خود به جاي گذاشــته، توضيــح ميدهد: «در ابتداي فصل نظر ســرمربي ايــن بود كه از گلر ديگري استفاده كند و من هم بهعنوان يك بازيكــن به وظيفهام كــه تمرين كردن بود عمل ميكــردم و از روزي كه مورد اعتماد ســرمربي تيم قــرار گرفتم، فكــر ميكنم توانستم جواب اعتمادشان را بدهم.

البته بايد اين را هم متذكر شــوم كه آمار و ركوردي كه بجا گذاشــتيم متعلق به همه تيم است و تمام بازيكنان در آن نقش داشــتند، بخصوص خط دفاعي تيم كه سد محكمــي مقابل رقيبــان بودند و همچنين ديگر دروازهبانا­ن كه مانند يك دوســت به هم كمك ميكرديم. واقعا حيف شد كه تيم خــوب ملوان با اين بازيكنان و كادرفني نتوانســت به ليگ برتر صعود كند.»

او دربــاره برنامههاي آيندهاش اينطــور ميگويد: «تازه فصل تمام شده و بايد ببينيم كه در ادامه چه اتفاقاتي رخ ميدهد. سربازي من به پايان رســيده و انشاءا... بتوانم بهترين تصميم را براي آينده فوتباليام بگيرم.»

دروازهبان ملوان همچنين تأكيد ميكند: «من فكر ميكنم تيمهاي زيادي مستحق صعود به ليگ برتر بودند. تيمهاي نساجي، نفت، خونه به خونه، ملوان، بادران و حتي اكســين رقابت خيلي جذابي داشــتند كه در نهايت دو تيمي كه بهتر از فرصتهايشــ­ان اســتفاده كردند به هدفشان رسيدند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran