Iran Varzeshi

خریبین راضی به ترک الهالل نیست

-

پنجشــنبه شــب در دقیقــه 71 عمر خریبین بهعنــوان بازیکــن تعویضی وارد زمین شد و این تعویض در حالی رقم خورد که محمد بن فیصل مدیر جدید این باشگاه در این هنگام با سوت زدن اقدام به تشویق عمر خریبین کــرد؛ بازیکنی که حاال دچار افت شده و حتی قرار است از زمستان راهی تیمی از لیگ مصر شود.

با توجه به خرید گومیس فرانسوی، عمرخریبیــ­ن این فصل فرصت چندانی بــرای نمایش تواناییهای­ش به دســت نیاورده. بهترین بازیکن آســیا در سال 2017 و آقــای گل دوره قبــل لیــگ قهرمانان آســیا پس از یک مصدومیت نابهنــگام، نتوانســت شــرایط قبلی را باز یابد و با افت نســبی مواجه شــد، تا جایی که هنوز نتوانسته نخستین گلش در فصــل جدید لیگ عربســتان را به ثمر برســاند. از طرفی به نظر میرسد مهاجم ســوری الهالل نیز از انتقال به تیم مصری چندان رضایت ندارد.

گفتنی اســت مدیر قبلی باشــگاه الهالل یعنی سامی الجابر، تصمیم گرفت عمر خریبیــن را به باشــگاه پیرامیدز مصر قــرض بدهد تا این بازیکن فرصت بیشــتری برای نمایــش تواناییهای­ش داشته باشــد و همچنین باشگاه الهالل بتواند هــر زمان که خواســت او را به تیم بازگرداند امــا تصمیم مدیر جدید باشــگاه الهالل چیزی غیر از این است، بن فیصل که عالقه زیــادی به مهاجم سوریهای الهالل دارد در این مدت بارها حمایتش را از این بازیکن نشان داده و ثابت کرده دوســت ندارد در ژانویه عمر را بفروشد. ولی پیشتر باشگاه الهالل به صورت رســمی خبر انتقال 6 ماهه این بازیکــن را از ژانویه 2019 اعالم کرد و سامی الجابر او را به پیرامیدز، تیمی که تحت نظر ترکی آل شیخ وزارت ورزش عربستان است، به صورت 6 ماهه واگذار کرد.

پــس از بــازی پنجشــنبه شــب عمرخریبیــ­ن صحبت دو پهلویی درباره آینــدهاش انجام داد و بــه نوعی گفت مشخص نیســت راهی لیگ مصر بشود یا خیر. خسوس سرمربی پرتغالی الهالل نشان داده عالقه چندانی به این مهاجم گلــزن و توانمند ندارد امــا با توجه به پیشینه تصمیمات مدیریتی در فوتبال عربستان، امکان دارد حتی یک سرمربی قربانی عالقه مدیر باشگاه به یک بازیکن شود.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran