Iran Varzeshi

مشکل انصاریفرد - ناتینگهام هنوز حل نشده

-

کریم انصاریفــر­د آخرین بازیکنی است که سران باشگاه ناتینگهام قصد اضافه کردن او به فهرست نفراتشان در تابستان 2018 را دارنــد. ناتینگهام که پیش از ایــن 16 خرید جدید در تابستان داشت تا رکوردی جالب توجه از خود برجا بگذارد سخت در تــاش برای اضافــه کردن مهاجم ایرانی بهعنوان هفدهمین خرید است.

پروســه طوالنــی مــدت مذاکرات طرفین حاال به سوژهای جذاب برای رســانههای جزیره تبدیل شده تا جایی که ناتینگهام پست در جدیدترین گزارش خود از رونــد انتقال ســتاره ایرانی مدعی شــد کریم انصاریفرد و ســران ناتینگهام بر سر برخی جزییات قرارداد اختافات زیادی دارند که همین امر باعث شده تا این خرید پیچیدگیهای زیادی داشته باشد.

در همین گیــر و دار آیتور کارانــکا ســرمربی ناتینگهام بعــد از برتری شــیرین مقابل شــفیلدیون­ایتد در رقابتهای هفته قبل چمپیونشــی­پ با ابراز امیدواری از اضافه شدن خریدی جدید به جمع شاگردانش اعام کرد باشگاه سخت در تاش است تا این خرید نهایی و خواستههای او در تابســتان کاما برآورده شود.

کارانــکا گفــت: «اینکه بازیکنی به فهرســت نفرات ما اضافه میشــود یا نه، ســوالی است که نمیتوانم پاسخی صریح برای آن داشته باشم چون بازار همواره پیچیدگیهای خاص خود را دارد اما من کاما به ورود کریم انصاریفــر­د به تیم خوشــبین هســتم چون از نزدیک شاهد تاشهای شــبانهروز­ی باشگاه برای نهایی شــدن این قرارداد بودم.»

در عین حال سایت HITC در این باره نوشت: «تیم ناتینگهام فارست سخت روی انتقال کریم انصاریفرد و امضای قراردادش کار میکند اما قــرارداد نهایی مورد توافق طرفین شاید 2 هفته دیگر هم طول بکشد. انصاریفرد شــانس کمی برای همراهی تیم ناتینگهام فارست در بازی هفته آینده مقابل روتــردام یونایتد دارد و شاید هواداران در نهایت ماه آینده میادی شاهد انتقال این ملیپوش ایرانی باشند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran