Iran Varzeshi

دردسر بزرگ مصدومیت زانوی کاوه غیبت در لیگ قهرمانان، ژوپیلرلیگ و احتماال تیم ملی

-

کاوه رضایی با حضور در جدال مقابل لوکرن در هفته هفتم ژوپیلرلیگ ریســک خطرناکــی به جــان خرید چــون همین عجله در بازگشــت به ترکیب اصلی زمینه تشــدید آســیب دیدگی زانوی او را فراهم کرد تا ســتاره گرانقیمــت ایرانی فرصت حضور در لیگ قهرمانــان اروپا و جدال با دورتموند را از دست بدهد. در شرایطی که خوشبینیهای­ی در خصوص بازگشت سریع مهاجم ایرانی به میادیــن رقم خورده بود روز جمعه رسانههای بلژیکی از شوک دوم این بازیکن به سرمربی کروات و طرفداران بروژ در یک هفته گذشته خبر دادند. بنا به نوشته این رســانهها کاوه رضایی همچنان درگیر آســیبدیدگ­ی زانوی خود است؛ تا جایی که ممکن اســت بازگشت او با وجود تمام خوشــبینیه­ا طوالنیتــر از آنچه که پیشبینی میشد، باشد.

به نوشــته ووته بــال 24 بلژیک کاوه رضایی جدال حساس یکشنبه شب تیمش مقابل خنت در هفته هشــتم ژوپیلرلیگ را نیز از دست خواهد داد چون بعد از بازی با دورتموند باز هم ستاره ایرانی در تمرینات گروهی شــاگردان ایوان لکو غیبت داشت تــا همین اتفاق بــه بحرانی بــزرگ برای سرمربی بروژ تبدیل شود. مصدومیت کاوه در شــرایطی گریبانگیر قهرمان بلژیک شد که ســایر مهاجمان این تیم نیز نتوانستند انتظــارات را برآورده کننــد؛ از همین رو طوالنی شــدن غیبتهای کاوه دردسرهای فراوانی را رقم زده است.

پیش از ایــن برخــی محافل خبری نزدیک به باشــگاه بــروژ از احتمال غیبت 4 تــا 6 هفتــهای کاوه رضایــی خبر داده بودند که در صورت تایید این گمانهزنیها بعید به نظر میرســد کاوه در اردوی آتی تیم ملی نیــز توانایی همراهی شــاگردان کارلوس کیروش را داشــته باشد. گفتنی اســت سهشنبه شب در نخستین بازی تیم بــروژ در لیگ قهرمانان اروپا این تیم بدون کاوه رضایی در خانه خود با یک گل مغلوب بوروسیا دورتموند شد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran