Iran Varzeshi

خادم خرج بانوان را جدا کرد

-

تیم کشتی کاسیک بانوان با حمایت حامــی مالــی ویــژه خــود، در رقابتهای بینالمللی لبنان شرکت میکند.

با راه اندازی کشتی کاسیک بانوان از ســوی فدراسیون کشــتی و قرار گرفتن آن در بین رشــتههای رســمی اتحادیه جهانی کشتی، کشــتی گیران خانم کشورمان برای شــرکت در نخستین مســابقه رسمی خود، امشــب راهی تورنمنــت بینالمللی لبنان میشوند.

ایــن تورنمنــت نخســتین مســابقه بینالمللی کشتی کاســیک بانوان زیر نظر اتحادیه جهانی است که پیش بینی میشود با حضور بانوان حداقل ده کشور دنیا در لبنان برگزار شود و با توجه به نوپا بودن این شیوه از کشــتی بانوان که مطابق ضوابط داوری و نوع پوشــش خاص خود برگزار میشود، به نظر میرسد حضور نمایندگان سایر کشورها از جمله قرقیزستان، عراق، ایتالیا، آذربایجان، بنگادش، هندوستان، ارمنستان، گرجستان، لبنــان ...و احتماال برخی کشــورهای دیگر، برای شناخت نسبت به ویژگیهای این شیوه از کشتی بانوان باشد.

از طرف دیگر به لحاظ شــرایط خاص اقتصادی کشور که عما امکان اعزام تیمها به مسابقات بینالمللی را به دلیل هزینههای پیــش بینی نشــده و ســنگین ارز، بلیت و ســایر تدارکات مرتبط مختل کرده است، با پیگیریهای فدراسیون کشتی، تیم کشتی کاسیک بانوان، با حمایت اسپانسری ویژه، که تمامی هزینههای اعــزام تیم را برعهده گرفته اســت، در تورنمنت بینالمللی لبنان که روز اول مهرماه و با حضور کشتی گیران 10 کشــور دنیا در بیروت برگزار میشــود، شرکت میکند.

ترکیب تیم بانــوان در این رقابتها به شرح زیر است: 50 کیلوگرم ............................ فاطمه محمدی 55 کیلوگرم ................................... زهرا یزدانی 60 کیلوگرم ............................ فاطمه نیکبخت 65 کیلوگرم ..................... میمنت قاسم آبادی 70 کیلوگرم ............................... کوثر لفته زاده 75 کیلوگرم.............................. معصومه خانلر

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran