Iran Varzeshi

امری: امیدوار بودیم دروازهمان را بسته نگه داریم

-

اونــای امــری از بازیکنان آرســنال خواســته که در دفاع بهتــر عمل کنند. این تیــم در جریان برد چهار بر دو مقابل ورســکال در لیگ اروپا، دو گل دیرهنگام دریافت کــرد. آنها در دقیقــه 74 با گل مســعود اوزیــل نتیجه را چهــار بر صفر کردند، ولی با دو گلــی که تیم اوکراینی در دقایق انتهایی مســابقه زد، آرســنال نتوانســت نخستین کلینشیت فصل خود را ثبت کند. امــری از عملکرد تیم راضی بود اما از اشتباهات دفاعی شکایت داشت، بهویژه که آرســنال در بــازی قبل مقابل نیوکاســل هم در لحظات تلفشــده گل خورده بود.

امری گفت: «ناراحتی ما از این است کــه دو گل دریافت کردیم. ما فرصتها را به حریف واگذار میکنیم، مانند دیدار در خانه نیوکاسل. ما باید از این نظر بهتر کار کنیم، چون در خانه نیوکاســل در دقیقه پایانــی گل خوردیم و اینجــا هم در 20 دقیقه آخر بازی دو گل دریافت کردیم.

چالش ما این است که در هر مسابقه تمام 90 دقیقه را خوب بازی کنیم و این چیزی اســت که باید روی آن کار کنیم. ما پیش از هر مسابقه با بازیکنان صحبت میکنیــم تا آنها ذهنیتی پیــدا کنند که گلهای آســان دریافت نکننــد. امروز به نظرم فرصت خوبی بــود که گل نخوریم امــا در 20 دقیقه پایانی، باید بهتر از اینها عمل میکردیم.»

برنــد لنــو، دروازهبان آرســنال در نخستین مسابقهاش اعتماد به نفس خوبی داشــت اما دو گل ورسکال که یکی از آنها در آخرین لحظه بازی به ثمر رسید، کار را برای او خراب کرد. او در 60 دقیقه ابتدایی مســابقه به ندرت مجبور به واکنش شد و به خوبی از عقب بازیسازی میکرد.

اشتفان لیشتاشتاین­ر و لوکاس توریرا هم برای نخســتین بــار در ترکیب ثابت آرسنال بازی کردند. توریرا در خط میانی نمایش درخشانی داشت تا اینکه در نیمه دوم به دلیل اینکــه دو خطای بد رویش انجام شد تعویض شد.

امری گفت که امیدوار اســت توریرا برای بــازی با اورتون در یکشــنبه آماده باشد: «او هر دقیقه که بازی میکند خیلی عالی عمل میکند.»

امــری همچنین گفــت دو گلی که پیر امریــک اوبامیانگ زد میتواند اعتماد به نفــس او را به شــدت افزایش دهد. او در پنج بازی در لیــگ برتر تنها یک گل زده بود و امــری میگوید: «ما نیاز داریم که بازیکنــان ما اعتماد به نفس داشــته باشند، چون در هفتههای آینده بازیهای پرشــماری را پیش رو داریم. روشن است. ما میخواهیــم آنها گل بزنند و بازیکنانی کــه گل میزنند این اعتمــاد به نفس را مییابنــد، مانند اوبامیانــ­گ و همچنین ولبک و مسعود. به نظرم بازی امروز نکات مثبت بسیاری داشت.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran