Iran Varzeshi

ساری: مصدومیت پدرو جدی نیست

-

مائوریتســ­یو ســاری گفته احتماال مصدومیت پدرو رودریگس جدی نیست. این بازیکن در جریــان برد یک بر صفر چلسی در خانه پائوک در آخرین دقیقه بــازی به دلیل برخورد با الکســاندر­وس پاسچاالکیس، دروازهبان حریف از ناحیه شــانه آســیب دید و گفته میشــد که ممکن اســت دچار دررفتگی شانه شده باشد.

ســاری پس از بــازی گفت که این بازیکن بایــد تحت ارزیابــی دقیقتری قرار بگیرد تا مشخص شود که مشکلش چیســت اما او گفت مشکل آنطور که به نظر میرســید بد نیست: «من از اوضاع او اطــالع دقیقی ندارم. بــا او چند ثانیه صحبت کردم امــا احتماال مصدومیتش جدی نیست.»

پدرو در این فصل زیر نظر ساری در پنج بازی اول چلســی در لیگ برتر سه گل زده اســت. ساری در لیگ اروپا پنج تغییر در تیمش داده بود اما این بازیکن اســپانیای­ی در ترکیب مانده بود. ویلیان که جانشین ادن آزار شده بود، در دقیقه 7 تنها گل مسابقه را زد. چلسی در ادامه فرصتهای پرشماری

داشــت تا اختالف را بیشــتر کند اما آلــوارو موراتا و ســایر بازیکنان این فرصتها را به هدر دادند.

موراتــا احتمــاال در بازی چلســی با وســتهم در روز شــنبه بــه نیمکت برمیگــردد. جایــگاه او در چلســی به اولیویه ژیرو رســیده است و ساری گفته که توان آن را نــدارد قدرت گلزنی او را برگرداند: «آلوارو باید اعتماد به نفسش را با یک، دو، ســه گل به دست بیاورد. من نمیتوانــم به او اعتماد به نفس بدهم. او در این مســابقه سه یا چهار فرصت برای گلزنی داشت.

او بداقبال بود. امیــدوارم در آینده بتوانم بــه او کمک کنم امــا اعتماد به نفس با گل زدن به وجود میآید. شــاید اگر در دو بازی دو گل بزند. نمیدانم اما او برای نخســتین بــار در این فصل بود که در محوطه جریمه آماده بود. او بازی فعالی داشت و خوب با توپ کار میکرد.

به نظرم در 90 دقیقه کنترل بازی را در دســت داشــتیم. مــا فرصتهای گلزنی بسیاری داشــتیم. من از این سه امتیاز خیلی راضی هستم اما نتیجه برایم جالب نیست. ما میتوانستیم کار حریف را تمام کنیم ولی نکردیم.»

ســاری حاال به دنبال آن است که عملکرد خوب تیمش را مقابل وســتهم هم تکرار کند.

امرسون پالمیری، بازیکن ایتالیایی چلسی در این فصل حتی یک بار هم در فهرست بازیکنان چلسی برای مسابقات قــرار نگرفته اســت. او که از فهرســت 12نفره برای ســفر به یونــان هم خط خــورده بود پس از پایان بازی در توییتر نوشت: «من خوبم، من مصدوم نیستم... برد خوبی به دســت آوردیم بچهها، زنده باد چلسی!!!»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran