Iran Varzeshi

اوچوا: دوست دارم به اللیگا برگردم

-

پل پوگبــا گفته که منچســتریو­نایتد توانسته اوضاعش در این فصل را برگرداند و باید منتظر بازیهای بهتری از این تیم بود.

مــردان ژوزه مورینیــو فصــل پیش نایبقهرمان لیگ برتر شدند. آنها این فصل را با دو شکســت در ســه بازی نخست آغاز کردنــد و در نیمــه پایینی جــدول بودند، تا اینکه ســه برد کســب کردند که آخرین آنها پیروزی ســه بر صفــر مقابل یانگ بویز در لیگ قهرمانان بوده اســت. پوگبا در این بــازی دو گل زد و یک گل ســاخت. او که با فرانسه قهرمان جام جهانی شده میگوید اعتماد به نفس منچستریونا­یتد رو به افزایش است: «روشن است زمانی که پیروز میشوید خوشــحالتر خواهید بود. مــا از نظر روانی قویتر هســتیم و بهتر شــدهایم. تیم تغییر کرده اســت اما حتی بازیکنانی که آمدهاند هم حــس میکننــد مدتهاســت در تیم هستند. این چیزی است که نیاز داریم.

ما برد خیلی مهمی کسب کردیم چون این نخستین بازی ما در لیگ قهرمانان بود و نیاز داشتیم که عالی شروع کنیم. همین کار را هم کردیم. ما نتیجهای که میخواستیم را گرفتیم، شاید عملکردمان میتوانست بهتر باشد اما نتیجه و سه امتیاز را گرفتیم.»

دو گل پوگبا روی یک شــوت دیدنی و یک پنالتی به ثمر رسید. منچستریونا­یتد در نیمساعت اول به بازی روی چمن مصنوعی ورزشگاه عادت نکرده بود و بازیکنان این تیم مضطرب بودند اما گلهای این تیم خیالشان را آسوده کرد.

پوگبا از ژوزه مورینیو و همتیمیهایش تشــکر کرد که اجازه دادند او پنالتی بزند، بهویــژه کــه دو هفته پیــش پنالتیاش در خانه برنلی را جو هــارت مهار کرده بود. او گفــت: «من هیچ تردیدی درباره زدن ضربه پنالتی نداشــتم. میدانستم که مقابل برنلی یــک پنالتی خراب کردهام. جو هارت در آن هنگام دســتم را خواند اما من آن اشتباه را تکرار نخواهم کــرد. بازیکنان به من اعتماد داشــتند. آنها اجازه دادند کــه ضربه را من بزنــم و من باید از آنها به این خاطر تشــکر کنم. همچنیــن از مربی که بــه من اجازه پنالتی زدن را داد.»

گییرمــو اوچــوا دروازهبــا­ن تیم ملی مکزیک میگوید که دوســت دارد دوباره به فوتبال اسپانیا برگردد. او تابستان امسال قرار بود به ناپولی بــرود که این جابجایی محقق نشد. اوچوای 33 ساله پس از بازی پنجشنبه شب اســتاندار­دلیژ در لیگ اروپا مقابل سویا که با پیروزی 5 بــر یک تیم اللیگایی پایان یافت، گفت: «ناپولی نرفتنم به خاطر مسائل شــخصی یا به خاطر اینکه من کیفیت الزم را نداشــتم نبود. من از این بابت خوشحالم. رییس باشــگاه نمیخواست که من بروم. او نمیخواســت مذاکره کند یا به ناپولی پاسخ بدهد اما زمانی که تصمیمگیری برعهده شما نیست کار پیچیده میشود. من دوست دارم به لیگ اسپانیا برگردم و در بهترین لیگهای دنیا بازی کنم. این برنامه من است. امیدوارم که این تغییر به زودی حاصل شــود.» اوچوا از زمان پیوســتن به استاندارد لیژ تقریبا در تمامی بازیهای این تیم 38 تا از 40 بازی ممکن در ترکیب اصلی حضور داشته است. او که حاال در لیگ اروپا بازی میکند از بازی در سطحی باالتر از رقابتهای داخلی بلژیک لذت میبرد امــا منتظر یک جابجایی بزرگ در ادامه دوران بازیگریاش اســت. او گفت: «به جز نتیجه بازی، من خوشــحالم که در چنین تورنمنتهای­ی بازی میکنم. این یک چالش و برای من یک هدف شــخصی است پس من خوشــحالم و میخواهم از آن لذت ببرم. امیدوارم که بــا بردن بازیهای بعدی بیشــتر از این لذت ببرم. آمدن به اسپانیا و سانچس پیسخوان اتفاق خاصی است.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran