Iran Varzeshi

پوچتینو: مصدومیت یوریس به خاطر استرس بازداشت بود

-

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام میگوید مصدومیتی که گریبان دروازهبان تیمش هوگــو یوریس را در بازی اخیر این تیــم مقابل منچســتریو­نایتد در لیگ برتر انگلیس گرفت، به دلیل اســترس ناشی از دستگیر شدنش به خاطر رانندگی در حالت مستی بوده است.

یوریــس در پیروزی 3 بر صفر تاتنهام در خانه منچستریونا­یتد در روز 27 آگوست دچار مصدومیتی شــد که او را از سه بازی بعــدی تیمش که همــه آنهــا منتهی به شکست سفیدپوشان لندن شد، محروم کرد و این اتفاق کمتر از 4 روز پس از دستگیری او توسط پلیس لندن به جرم رانندگی پس از مصرف مشروبات الکلی بود.

پوچتینــو در ایــن بــاره گفــت: «فکــر میکنم یوریــس در بــازی مقابل منچســتریو­نایتد تحت تأثیــر آن اتفاق و اســترس آن قرار داشــت. فکر میکنم که شــاید اســترس آن در مصدومیتش نقش داشــت. این مصدومیت اما االن دارد به او کمک میکند که فکر کند و کمی آرام شود چون بازی کردن بعد از اتفاقی که افتاد، به نظر من اســترس زیادی برایش داشت. ما هنوز نمیدانیم که او چه زمانی میتواند به تیم برگردد اما امیدواریم که در سریعترین زمان ممکــن این اتفاق رخ دهد. تصور من این اســت که او هنوز یک هفته دیگر هم زمان نیاز دارد و اگر در این مدت همه چیز مطابــق برنامه پیش بــرود، او به تمرینات برمیگردد.»

پوچتینو همچنان از افشــای اینکه آیا باشگاه برای کاپیتان فرانسویاش به خاطر تخلف اخیرش مجازاتی در نظر گرفته است خودداری کرد، این در حالی اســت که این بازیکن 31 ساله به خاطر این تخلف 20 ماه از رانندگــی محروم و 50 هزار پوند جریمه نقدی شده است.

پوچتینو ادامه داد: «این یک مســاله خصوصی اســت. فکر میکنم مجازاتی که دادگاه تعییــن کــرده و قضاوتی که مردم درباره یوریس انجام دادهاند به اندازه کافی سنگین هست. هر اتفاقی که درون باشگاه رخ دهد درون باشگاه میماند و این خیلی بهتر است.»

ســرمربی آرژانتینی تاتنهام سپس به باخت 2 بر یک اخیر تیمــش مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اشــاره داشت و در پاسخ به این سوال که آیا از حذف توبی آلدرویرلد و کایران تریپیر از ترکیب تیمش پشــیمان اســت، گفت: «تنها راهی که ما میتوانیم به سرزنشها و انتقادات پایان دهیم، بردن بازیها است و اگر نبریم همه بیش از االن از مــا انتقاد میکننــد و میدانید آن وقت چــه اتفاقی میافتد اگر ما مورد انتقاد واقع شویم و بازیها را نبریم، من نخستین نفری میشــوم که باید مسوولیت این وضعیت را قبول کنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran