Iran Varzeshi

جاوید: هیچگاه شرایط تیم ملی فوتسال ایدهآل نبود

-

مهدی جاوید ملیپوش تیم فوتسال کشــورمان درباره جوانگرایی انجام شده در تیم ملی میگوید: «واقعا خوشــحالم. بازیکنانــ­ی کــه در حال حاضــر در تیم ملی فوتســال هستند شــاید سالها این شایســتگی را داشــتند اما نتوانستهان­د بــه دلیل وجــود محدودیــت و فراوانی ســتارههای زیاد در فوتســال ایران، به اردوها دعوت شــوند اما شــرایط حضور بازیکنان جوان در تیم ملی فوتســال به وجود آمده و با توجــه به نظر کادر فنی تیم ملی آنهــا نیز میتواننــد در اردوها شــرکت کنند. ما تالش میکنیم به این بازیکنان جوان کمک کنیم که در شرایط مطلــوب بتواننــد اســتعداده­ای خود را به نمایش بگذارند تــا در ادامه بازیکنان بااســتعدا­د تیمی خوب را تشکیل داده و در مســابقات جام جهانی ۰2۰2 و سایر مسابقات حاضر شده تا آبروی ایران را در این مسابقات حفظ کنیم.»

جاوید با اشــاره به حریفان تدارکاتی تیم ملی از اهمیت این بازیها میگوید: «در حــال حاضــر بــرای موفقیــت در مســابقات ســطح باالی جهانی به بازی تدارکاتــی دوچندانی نیاز داریم . با ورود نســلی جوان به تیم ملی فوتســال ایران دیدارهــای تدارکاتی میتواند ســبب به وجود آمــدن هماهنگی میان دو نســل شود . ما در آینده در تورنمنت کشورهای چین و قزاقستان حاضر خواهیم شد و با تیم ملی فوتســال برزیل دیدار تدارکاتی را نیز برگزار خواهیــم کرد. در فروردین ماه نیز تیم ملی برزیــل به ایران خواهد آمد، قطعا این بازیها کمک بسیار زیادی به بازیکنان جوان تیم ملی فوتسال ایران خواهد کرد.»

جاویــد اما از شــرایط تیــم ملی گالیــه هــم دارد: «از زمانی کــه به تیم ملی فوتســال آمدم هیچگاه شرایط تیم ملی ایــدهآل نبوده و نباید بگویم همانند تیمهای مطرح دنیا بودهایم. در بیشــتر اردوهایمان امکانــات و تجهیزات مورد نیاز نبــود. ما به دنبال بهانه نیســتیم و با همین شــرایط تالش کــرده و به رتبه ســوم جهان رســیدیم و اصال به دنبال آن نیســتیم در صورتی کــه موفقیتی را کســب نکنیم، بگوییــم تقصیر کمبودها بوده اســت. بعد از جام جهانی گذشــته شرایط تیم ملی فوتسال ایران بهتر شده و نگاههای بســیاری به سمت این رشته ورزشی سوق داده شده است. کفپوشها و برخی امکانات دیگری که به تجهیزات ما اضافه شــده میتواند باعث تقویت تیم ملی کشورمان شود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran