Iran Varzeshi

نوری:شفر در تعویضهایش اشتباه کرد

-

اســتقالل از بازیهای آســیایی حذف شــد تا حاال حسرت امتیازی که در بازی رفت با الســد از دســت داد را بخورد.

محمد نوری پیشکسوت استقالل در خصوص بــازی برگشــت این تیم مقابل الســد قطــر اینطــور میگوید: «بازیکنــان در این دیــدار خوب بازی کردند و میتوانستیم از ضعف دروازهبان السد با توجه به بازی دور رفت به خوبی استفاده کنیم. شــفر هم برای استفاده از این مســاله تاکتیــک الزم را به کار بــرد و تیم از جناحین با پاسهای بلند موقعیــت ایجاد کــرد. بازیکنان هم با غیرت بازی کردند و بازی آبرومندانه­ای را از تیم دیدیم ولی حســرت بازی دور رفت را میخوریم.»

نوری در ادامه به تعویضهای شفر ایراد میگیرد و میگوید: «اســتقالل با اشــتباهات فــردی از گردونه رقابتها حذف شد. به نظرم دو تعویضی که شفر انجام داد درســت نبود. بهتر بود طارق همام و روحا... باقری با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند در زمین میماندند. در واقع با بیرون آمدن طارق، استقالل از شــرایط ایجاد موقعیت و بازیسازی دور شد.»

پیشکسوت استقالل درباره اخراج روزبه چشــمی نیز میگوید: «بازیکن ملیپوشــی که در جــام جهانی بازی کــرده باید حرفهایتــر از اینها عمل کند. چشمی یک مقدار عصبی بود و با استرس بازی میکرد. در واقع او هم به خودش و هم به تیم لطمه زد.»

محمــد نوری در خصــوص اینکه استقالل امســال میتوانست به ستاره ســوم نزدیک شــود اما با کارشــکنی مدیــران ســابق این امر محقق نشــد میگوید: «همیشــه از هرکسی که به تیــم آمد به خوبی یاد کــردم اما برای نخســتین بار میخواهم به شما بگویم، خیانتی که توفیقی به اســتقالل کرده، هیچ فرد دیگری در این تیم نکرد!»

نــوری حرفهایــش را اینطور به پایان میبرد: «اگــر زودتر به فکر تیم مدیریتی استقالل میافتادند، این تیم لیاقت این را داشــت که ســتاره سوم آسیاییاش را بگیرد. لطمهای که امروز اســتقالل میخورد بابت سهلانگاری مدیران قبلی به خصوص توفیقی است. از هواداران، بازیکنان و کادر فنی تشکر میکنم که تالش خود را انجام دادند و امیدوارم استقالل در لیگ برتر فوتبال به آنچه که استحقاقش را دارد، برسد.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran