Iran Varzeshi

نمازی: مظاهری بهترین دروازهبان ایران است

-

امیــد نمــازی ســرمربی ذوبآهن اصفهان بعــد از 2 شکســتی که مقابل پدیده مشهد متحمل شد، حاال به دنبال جبران برابر اســتقال خوزســتان است: «بازی اولی اســت کــه در این فصل در خوزســتان به میدان میرویــم آن هم مقابل تیمی که در زمین خود نتایج بدی نمیگیرد و مطمئنا برای ما بازی مشکلی خواهد بود. تاش میکنیم با پیروزی از زمین خارج شــویم و به دنبال سه امتیاز هســتیم. لیگ را خوب آغــاز کردیم اما کمی دچار بدشانسی شــدیم. داوریها هم به ما ضربه زده و این را کارشناســا­ن داوری تأیید کردهاند.

امیدوارم شــانس به مــا رو بیاورد و نتایجی را که مستحق آن هستیم، کسب کنیم. مجموعه باشــگاه ذوبآهن و کادر فنی زحمت میکشند و با اینکه در رتبه هشــتم جدول هســتیم، به رسیدن به رتبههای باالی جــدول و قهرمانی امید داریــم و تاش میکنیم شــنبه بهترین نتیجه را کسب کنیم.»

نمازی در رابطه با اینکه آیا به مدیران و هواداران این باشگاه قول قهرمانی داده یا نه، ادامه میدهد: «من به کســی قول قهرمانی ندادهام. گفتم هدف یک تیم از جمله ذوبآهن که سال گذشته به مقام دومی جدول رسیده، این است که برای قهرمانــی بجنگد. در فوتبــال تضمینی نیســت اما قول دادم بیشترین تاش را برای رسیدن به باالترین ردههای جدول و قهرمانی داشته باشیم. بازیکنان خوب کار میکنند اما کمی دچار بدشانســی و نیز بیعدالتی میشویم. مطمئنا به هدفی که میخواهیم، میرسیم.»

سرمربی ذوبآهن با اشاره به بازی نکردن رشــید مظاهری در بازی مقابل استقال خوزستان میگوید: «هر مربی، ســبک خاص خــودش را دارد. من هم ســبک متفاوتی نســبت به مربی قبلی تیم دارم. مربی قبلی در ذوبآهن موفق بود اما تا من تیم را به ســبک مد نظرم برســانم، زمان میبرد. برخــی انتقادات بیمورد مطرح میشــود. مثا میگویند رشید مظاهری شــرایط همیشگی خود را ندارد که من با ایــن موضوع مخالفم. مظاهری برخی بازیها با توپگیریهای­ی که داشته، ما را نجات داده و فکر میکنم بهترین دروازهبان ایران است.»

نمازی درباره اختافش با کارلوس کیروش هم توضیح میدهد: «مشــکلی با شــخص کیروش ندارم. من سه سال و نیــم با او کار کــردم و رابطه خوبی با هم داشــتیم. زمانی که از تیم ملی رفتم، رابطه ما قطع شــد و به جز این، چیزی برای گفتن نیســت. اکنون سرمربی تیم ذوبآهن هستم و همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت میکنم. همیشه دوست دارم تیم ملی موفق و پیروز باشد.»

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran