Iran Varzeshi

روبرتو کارلوس در تبریز!

-

بعد از اینکه جدایی جان توشاک از تراکتورســ­ازی تبریز قطعی شــد، خبرهای زیــادی در مورد گزینههای سرمربیگری این تیم به گوش رسید. در ابتدا نام جواد نکونام مطرح شــد اما خیلی زود این مساله تکذیب شد چراکه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورســ­ازی تبریــز ظاهرا فقط به دنبال ســرمربی خارجی اســت که هدایت قرمزپوشان را به او بسپارد. با این تفکر، معلــوم بود مربیان داخلی شانســی برای حضــور روی نیمکت تراکتورســ­ازی تبریز ندارند و محمد تقــوی هم بهعنــوان دســتیار باقی میمانــد. بر این اســاس، خیلی زود شایعه شــد شانس کارلوس کیروش برای سرمربیگری تراکتورساز­ی تبریز باال است.

زنوزی روابطی با کیروش داشته که خیلیها تصور میکردند حاال که فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد این ســرمربی پرتغالی مشــکل مالی دارد، احتماال او بــه تراکتور میرود. این خبر، ســر و صــدای زیادی در تبریــز به پا کرد اما این مســاله زیاد طوالنی نشد چراکه مسووالن باشگاه تراکتورســ­ازی تبریز به تازگی سراغ روبرتو کارلوس ســتاره سابق باشگاه رئال مادرید رفتنــد تا با او مذاکرات جدی را انجام دهند.

جدیتریــن گزینــه باشــگاه تراکتورســ­ازی برای هدایت این تیم در لیــگ برتر، فعــا روبرتو کارلوس اســطوره باشــگاه رئال مادرید و تیم ملــی برزیل اســت و حتی شــنیده میشــود در این بیــن مذاکراتی هم صورت گرفته است.

بــر اســاس همین شــنیدهها باشگاه تراکتورســ­ازی از طریق یک مدیربرنامـ­ـه بینالمللــ­ی به کارلوس پیشــنهادی 2 میلیون یورویی ارائه کرده و حاال منتظر پاسخ او هستند. بــه نظر میرســد روبرتــو کارلوس بــدش نمیآید کار خود را با یک تیم باشگاهی شروع کند اما باید دید او در لیگ برتر ایران کار خواهد کرد یا نه.

این هم آخرین ولخرجی رسانهای و خبرســازی باشــگاه تراکتورساز­ی است که گزینهای جدید رو کردهاند: روبرتو کارلوس در تبریز، با پیشنهاد دو میلیون دالری!

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran