Iran Varzeshi

روزهای پاییزی استقالل

بازی سرد و کسلکننده نساجی و استقالل برنده نداشت

-

تیتر یک - شــنبه ،97/6/31 هفته هفتم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، ســاعت:03:91، تماشاگر: ۵1 هزار نفر نساجی قائمشهر: صفر استقالل: صفر داور: حسین زرگر کمکها: محمدرضــا ابوالفضلی، علی میرزابیگی اخطار: محمد آبشــک، ســید محمد میــری، احمد عبدا...زاده (نســاجی قائمشهر)، روحا... باقری (استقالل) بازیکن برتر: طارق همام(استقالل)

نساجی قائمشهر: حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، ولیســیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشــک، احمد عبــدا...زاده، سجاد عاشــوری 67( - امید سینک)، علی اصغر آشــوری -86( مهرداد عبدی)، سید محمد میری، محمــد مهدی نظری -71( محمد عباس زاده)

سرمربی: جواد نکونام اســتقالل: مهدی رحمتی، خسرو حیــدری 69( -الحاجــی گــرو)، پژمــان منتظری، آرمین سهرابیان، میالد زکی پور، علی کریمی، فرشــید باقری، روحا... باقری 83( ...ا- یار صیاد منش)، مرتضی تبریزی، طارق همام، وریا غفوری سرمربی: وینفرد شفر

استقالل و نساجی قائمشهر در حالی به مصاف هم رفتند که ورزشــگاه شــهید وطنی شهر قائمشهر مملو از تماشاگر بود.

تماشاگران استقالل که تعداد اندکی در قیاس با تماشــاگرا­ن قائمشــهری تیم نساجی داشتند قبل از شــروع بازی جواد نکونــام و فــرزاد مجیدی را کــه بهعنوان سرمربی و سرپرست در تیم نساجی فعالیت میکنند تشویق کردند.

کمبود فضا در ورزشــگاه شهید وطنی قائمشــهر کامال مشــهود بود و بسیاری از تماشاگران به شکل ایستاده و در فضاهایی کــه متعلق به عبــور و مرور بــود بازی را تماشاکردند.

استقالل با ترکیبی وارد میدان شد که شباهت زیادی به ترکیب بازی با السد قطر داشت. این ترکیب نشان از رضایت وینفرد شفر از ترکیب بازی با السد قطر داشت.

دقیقه 8 بازی نخســتین تــوپ وارد محوطه هجده قدم استقالل شد و رحمتی ارســال سجاد آشوری را در آغوش گرفت و مانــع از ایجاد خطر جدیتــر برای میزبان شد.

دقیقــه 10 در محوطــه هجــده قدم استقالل توپ ارســالی بازیکنان نساجی به دست علی کریمی خورد و بازیکنان میزبان اعتقاد به پنالتی داشــتند امــا داور چنین نظری نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه41 استقالل که گرایش بیشتری برای باز کردن دروازه نساجی داشت توسط مرتضی تبریزی صاحب موقعیت شد اما این فرصت در نهایت ثمری برای آبیها نداشت.

دقیقه 18 شوت فرشید باقری از پشت هجده قدم تیم نســاجی راهی اوت شد تا اســتقالل از برتری عددی خــود در زمین میزبان باز هم نتیجهای نگیرد.

دقیقه 26 ارسال فرشید باقری با ضربه ســر آرام ســهرابیان همراه شــد که خطر آنچنانی روی دروازه نساجی ایجاد نکرد.

دقیقه 29 ارســال طارق از جناح چپ اســتقالل باز هم مهاجمــان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما آبیها از این ارســال هم سودی نبردند.

دقیقــه 31 نفوذ زکی پــور و ضربه او که با برخورد به مدافعان نساجی به خسرو حیدری رسیده بود باز هم گلی برای آبیها در پی نداشت.

دقیقه 39 شوت پای چپ روحا... باقری از داخل هجده قدم تیم نساجی میرفت تا نخستین گل را برای استقالل به همراه آورد اما حامد لک توپ را در دو مرحله گرفت.

دقیقه ۵4 بازی در شــرایطی با سوت زرگر در نیمه اول خاتمه یافت که نســاجی در یک دقیقه پایانی نیمه اول صاحب ضربه کرنر شــد که از این موقعیت نتوانســت به خوبی استفاده کند.

دقیقه 3۵ آبشک کرنر را از سمت چپ دروازه اســتقالل ارســال کرد و ممشلی با ضربه ســری آرام دروازه استقالل را تهدید کرد تا نخســتین خطــر در نیمه دوم ثبت شود.

دقیقــه ۵۵ همام کرنــری که نصیب استقالل شده بود را با پای چپ به تیر یک ارســال کرد اما ســهرابیان هم نتوانست از ایــن موقعیت بهره ببرد و توپ به آرامی در دستان حامد لک قرار گرفت.

دقیقــه 9۵ آشــوری روی پاس کوتاه نظری از پشت هجده قدم، دروازه استقالل را تهدید کــرد اما این ضربــه هم خطری جدی روی دروازه استقالل نبود.

دقیقه 61 ارسال وریا غفوری از جناح راست را فرشید باقری با ضربه سر به بیرون زد.

دقیقه 76 با اشــتباه مدافعان نساجی روحا... باقــری در موقعیتــی طالیــی قرار گرفت اما کنترل نامناسب این بازیکن باعث شــد توپ از پایش فاصله بگیرد و آرام آرام به اوت برود.

دقیقه 86 شــوت الحاجی گرو که در نیمه دوم وارد میدان شــده بود، به شــکل خطرناکــی از کنار دروازه نســاجی به اوت رفت تــا این فرصت هم برای اســتقالل از کف برود.

دقیقــه 90+3 کرنرهای پــی در پی استقالل روی دروازه نساجی ثمری در پی نداشت و با بیدقتی از دست رفت.

دقیقه6+09 درحالی که داور 6 دقیقه وقت تلف شده گرفته بود بازی بدون اینکه گلی برای دو تیم داشــته باشــد به پایان رسید. استقالل با این تساوی فقط یک پله در جدول رده بندی صعود کرد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran