Iran Varzeshi

‌منشا،‌مصلح،‌همتی‌و‌الوا ‌نزاد ‌ه ‌ثابت‌م ‌یشوند

برانکو و تغییرات ناخواسته

-

ایــن را که برانکو میلــی به تغییر ندارد، حــاال دیگر همه میدانند و برای همین او حتی بازیکنان مصدوم تیمش را هــم بــه اردوی بازی با ســپیدرود فراخوانــد­ه. حال آنکــه از حرفهایش بوی تغییر میآید: «ماهینی را نخواهیم داشت و بازی کردن نوراللهی و عالیشاه هم قطعی نیســت. بشــار و ماهینی با مصدومیت خود را بــه بازی با الدحیل رساندند و باید ببینیم شرایط آنها به چه شکل خواهد بود.»

آقــای ســرمربی البتــه دربــاره انصــاری حرفی نــزده امــا کاورپوش شــدن این بازیکــن در آخرین تمرین احتمال نیمکتنشــی­نی او را هم تقویت میکرد. محمــد انصاری از بازی رفت با السد محروم اســت و برای محک زدن جانشــین او (مصلح) چه زمانی بهتر از بازی با ســپیدرود؟ در واقع برانکو بیش از این هم زمان ندارد چرا که 5 روز بعد از ایــن بازی باید تیمــش را به دیدار با استقالل و بعد هم برای بازی با السد به قطر بفرستد.

از طرفــی ماهینی جز آدام همتی، جانشــینی نــدارد اما بعید اســت که ایوانکوویچ همزمان نوراللهی، عالیشــاه و رســن را روی نیمکت بنشاند چرا که برای نزدیکتر شــدن به صدر جدول به هر سه امتیاز بازی با سپیدرود نیاز دارد. احتماال رســن یک نیمه بازی میکند و در ادامــه جای خود را بــه نوراللهی میدهد. نعمتی در پســت نوراللهی به میدان میرود، الوانزاده جای عالیشــاه را میگیرد و منشا مثل بازی با الدحیل، در خط حمله کنار دســت علیپور بازی خواهد کرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran