Iran Varzeshi

خاطره تلخ پرسپولیس از حضور مصلح در نیمه نهایی

-

بــا محرومیت محمد انصاری از بازی رفت مقابل الســد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آســیا انگار برانکو چارهای نــدارد تا از شــایان مصلح بــه جای این بازیکن استفاده کند اما برانکو و هواداران پرسپولیس از حضور این بازیکن بلندقامت در ترکیب اصلی تیمش برای این مسابقه خاطره خوبی ندارند.

درســت یک ســال قبل هم محمد انصــاری بازی رفت با الهــالل در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد و شــایان مصلح بهعنوان مدافع چپ در ابوظبی به میدان رفت اما پرسپولیس آن مســابقه را چهار بر صفــر باخت. در آن مســابقه مصلح مثل بقیــه مدافعان پرســپولیس عملکرد ضعیفی داشت و با اینکه در دقایــق ابتدایی نیمه دوم باعث اخراج عبدا... عطیف هافبک حریف شــد اما با خالی گذاشــتن فضای پشت سرش باعث شــد پرســپولیس از آن ناحیه به شــدت صدمه ببیند تا جایی که حداقل دو گل را میتوان به ضعف او در پوشــش منطقــه خــودش ارتبــاط داد. باید دید مصلح در صورت بازی در دوحه میتواند آن خاطرات تلخ ابوظبی را فراموش کند یا خیــر. هر چند نبایــد فراموش کرد او در بازیهای یک چهارم نهایی برگشــت، چــه فصل قبل چــه این فصــل بازیکن تاثیرگذاری بوده است اما تاثیراتش فقط در فاز حمله به چشــم میآیــد و زمانی که پرســپولیس نیاز به ترمیم ســازمان دفاعــیاش دارد باید دید میتواند از پس وظایفــش برآید یا برانکــو را به فکر فرو خواهد برد.

از آنجا که محمد انصاری در تمرین آخر پرســپولیس کاور به تن داشت و در فوتبال درون تیمی جزو نفرات ذخیره بود به نظر میرسد برانکو قصد دارد از مصلح در بازی با ســپیدرود اســتفاده کند تا او را برای دیدار با الســد محک بزند. شایان مصلح هم میتوانــد تواناییهای تدافعی خود را مقابل تیم سابقش نشان دهد، هر چند بازی با تیم رشتی اصال شبیه دیدار مقابل السد پرستاره نخواهد بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran