Iran Varzeshi

حضور مسی در مراسم بهترینهای فیفا

-

لیونل مســی در مراســم اهدای جایزه بهترینهــا­ی فیفــا در لندن حضــور خواهد داشت. این در حالی است که او میداند برنده جایزه بهترین بازیکن ســال نخواهد شــد. در فهرست سهنفره نامزدهای نهایی دریافت این جایزه، نام کریســتیان­و رونالــدو، لوکا مودریچ و محمد صالح به چشــم میخورد. اما مسی که پنج توپ طال را کسب کرده، در نخستین ســالی که در فهرست نامزدهای نهایی حضور ندارد به مراسم میآید.

مســی البته ممکن است در تیم منتخب ســال حاضر باشــد و گل او مقابل نیجریه در جام جهانی هم نامزد عنوان بهترین گل سال 2018 است. این بازیکن 31 ساله بر این باور است که حضور در مراسم، نشانهای از احترام به دیگر فینالیســت­ها است. او همچنین نقش جدید خود بهعنوان کاپیتان اصلی بارسلونا را به این ترتیب ایفــا خواهد کرد. چندی پیش رونالدو در مراسم بهترینهای یوفا حاضر نشد که این کار جنجال درست کرد.

از ســوی دیگر، مســی هفته گذشته در دیدارهای دوستانه آرژانتین حضور نیافت و به نظر میرسد که برای دیدارهای پیش روی این تیم هم قصد حضور ندارد.

لیونل اســکالونی، مربی جدید تیم ملی آرژانتین در لندن به دنبال صحبت با مســی خواهد بــود اما به نظر میرســد که مســی تصمیمش را گرفته و در دور بعدی مســابقات هم نمیخواهد بازی کند. این احتمال باالست که مســی تا ســال 2019 برای آرژانتین به میدان نرود. آرژانتین در سال 2019 قرار است در مسابقات کوپا آمهریکا بازی کند.

دیلی میل- تیم دو نفره فدرر و جوکوویچ کــه بهعنوان نماینده اروپا در مســابقه با جک ساک و کوین اندرســون از تیم دنیا به زمین رفته بودند، ‪6-10 ،3-6 ،7-6‬ شکســت خوردند. البته تیم اروپا در مجموع 1-3 پیش اســت. در یک صحنه از این دیدار، جوکوویچ به اشتباه با توپ فدرر را زد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran