Iran Varzeshi

فرصت بازی برای خریدهای جدید بارسا

-

از ســوپرجام اســپانیا هیچ یک از خریدهای تابستانی بارسلونا در ترکیب اصلی این تیم قــرار نگرفتهاند اما حاال که بازیهای مهمی در راه اســت، شاید فرصتی به دست آورند. واقعیت این است که فیلیپ کوتینیو و ساموئل اومتیتی به تازگی از جام جهانی بازگشــته بودند و برای همین در سوپرجام در مراکش، به آرتور ملو و کلمان النگله بازی رســید و بعــد از آن در چهار بــازی اللیگا و یک دیدار لیگ قهرمانان فرصتی به دســت نیامده اما بارســلونا قبــل از بازی هفته آینده با تاتنهام در لیگ قهرمانان ســه دیدار با خیرونا، لگانس و اتلتیک بیلبائو دارد.

با توجه به اینکه اومتیتی در بازی لندن بــه دلیل محرومیت غایب خواهد بــود، النگله باید در لیــگ بازی کند تا بتواند در اروپا زوج جرارد پیکه باشد.

تغییر در خط میانی ترکیب اصلی هم محتمل اســت اما آرتور که یکی از گزینههای بازی بــود و در اواخر دیدار با پیاسوی آیندهوون به بازی رفت، از نظر بدنی آمادگی کامل را ندارد. با این وجود، ارنستو والورده شاید به راکیتیچ اســتراحت بدهد و آرتــورو ویدال را به بازی بگیرد تا این شــیلیایی خودش را در ترکیب اصلی نشان بدهد. مالکوم هم مصدومیت قوزکش رفع شده و میتواند بازی کند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran