Iran Varzeshi

فرگوسن: اسکولز وقتی آمد، مانند حیوانی کوچک بود

-

ســر الکس فرگوســن گفتــه که پل اســکولز هنگامی که به منچســتریو­نایتد پیوســت مانند حیوانی کوچک بود. او این صحبتهــا را در پیامــی ویدیویــی که در ضیافت شام بزرگداشت اسکولز پخش شد بیان کرد.

فرگوســن دو ماه اســت که در انظار ظاهر نشــده اســت. او آخرین بار از کادر پزشــکی که در جریان خونریزی مغزش به او کمک کردند تشــکر کرده بود. او حاال در ویدیویی که در شــام اسکولز پخش شد، با روحیهای باال صحبت کرد: «زمانی که او به تیم ما آمد 13 سال داشت و مانند حیوانی کوچک بود. فکر میکنم 147 سانتیمتر یا چنین حدودی قد داشــت. ما تردید زیادی درباره رشــد او داشــتیم. خوشبختانه او به تیم آمد و بازیکنی شــد کــه دیدیم؛ بیش از 718 بــازی و 155 گل. دوران ورزشــی او واقعــا رویایی بود. باید در نظر داشــت که او مشــکالت مصدومیت هم داشته که اگــر نبود، در کنار رایان گیگز و ســر بابی چارلتون قرار میگرفــت. مطمئنم. به جز این مساله، عجب دوران ورزشی داشت. چه گلهایی زد. باورنکردنی بود.

او بازیکنــی تمامعیار بــود و در جمع بازیکنــان بزرگی قرار میگیــرد که برای منچســتریو­نایتد بــازی کردهانــد. در این زمینــه تردیدی وجود ندارد. من حرفهای بازیکنانی ماننــد ژاوی، اینیســتا، پیرلو و همه اینها را درباره او شــنیدهام. آنها هم او را بهترین بازیکــن تاریخ انگلیس میدانند. این هــم تعریف مهمی اســت. پس پل، از امشب لذت ببر، ببخشید که برای شادی در کنارت نیســتم، آفرین بابت دوران ورزشی رویاییات و اینکه انسان بزرگی هستی.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran