Iran Varzeshi

3 بارسایی بعد از 14 سال

فهرست جدید تیم ملی برزیل اعالم شد

-

مالکــوم، مهاجــم بارســلونا برای نخســتین بار به تیم ملــی برزیل دعوت شــده اســت. تیته به جــز او، بازیکنان نامآشــنای­ی را به تیم ملی دعوت کرده تا برابر عربستان و آرژانتین بازی کنند.

ســه نفر در فهرســت تیته تازهوارد هســتند: مالکوم 21 ساله به همراه پابلو، مدافع میانی که در زمســتان گذشته از کورینتیانـ­ـس بــه بوردو رفــت و مدتی همبازی مالکوم بــود و فلیپه، دروازهبان 91ســاله گرمیو. نکته جالب اینجا است که برای نخســتین بار بعد از 14 ســال، 3 بازیکن از بارســا به تیــم ملی برزیل دعوت شدهاند: مالکوم، آرتور و کوتینیو. 14 ســال پیــش، رونالدینیـ­ـو، بلهتی و ادمیلســون از بارســا به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.

تیتــه کــه ســابقه مربیگــری در کورینتیانس را دارد، دربــاره تازهواردها گفت: «پابلو اخیرا با کورینتیانس قهرمان شد. او مدافع میانی قدرتمندی است که خوب سر میزند. اکنون زمان آن رسیده که او هم فرصت درخشش را داشته باشد. مالکوم هم پس از ســال درخشانی که با بوردو گذراند به بارســلونا رفت. فرصتها بــرای بازیکنانی اســت که عالــی بازی میکننــد. نمایشهــای او در دیدارهای پیشفصل خوب بود و او گل هم زد.»

نکته دیگر لیســت، دعوت دوباره از واالس اســت. این هافبک هانوفر تنها دو بازی ملی در کارنامه دارد که آخرین آنها در ژانویه 2017 بوده است.

گابریل ژســوس و مارســلو که در دیدارهای سپتامبر استراحت کرده بودند هم به تیم ملی بازگشــتها­ند. از ســوی دیگر، داگالس کاســتا که در یوونتوس بــه دلیل پرتــاب آب دهان بــه بازیکن ساســولو چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شــده است، به تیم دعوت نشده. کاستا همچنین مصدوم هم بوده است و تیته میگوید مصدومیت و محرومیت او باعث شد که او به تیم دعوت نشود. تیاگو سیلوا هم در تیم حضور ندارد.

برزیل قرار اســت سه هفته دیگر در ریاض به مصاف عربســتان برود و چهار روز بعد، در جده با آرژانتین بازی خواهد کرد.

بازیکنان دعوتشــده به این ترتیب هستند:

دروازهبانه­ــا: آلیســون (لیورپول)، ادرسون (منچسترسیتی)، فلیپه (گرمیو)

مدافعان: الکس ساندرو (یوونتوس)، دانیلــو (منچسترســی­تی)، ادر میلیاتــو (پورتو)، فابینیو (لیورپول)، مارکینیوش (پاریسنژرمن)، مارسلو (رئال مادرید)، میراندا (اینتر)، پابلو (بوردو)

هافبکها: آرتور (بارسلونا)، کاسمیرو (رئال مادرید)، فرد (منچســتریو­نایتد)، فیلیپ کوتینیو (بارسلونا)، رناتو آگوستو (پکن گوان)، واالس (هانوفر)

مهاجمان: اورتــون (گرمیو)، روبرتو فیرمینــو (لیورپــول)، گابریل ژســوس (منچسترســی­تی)، مالکوم (بارســلونا)، نیمار (پاریســنژر­من)، ریچارلیســ­ون (اورتون)

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran