Iran Varzeshi

بارسلونا تمام بازیهای پوگبا را تماشا میکند

-

باشــگاه بارســلونا در تمامــی دیدارهــای منچســتریو­نایتد، پل پوگبا را زیر نظر خواهد داشت. آنها میخواهند در تابستان پیش رو، برای خرید پوگبا وارد عمل شوند. پپ ســگورا، مدیر بارسلونا به همراه اریک آبیــدال و رامون پالنس، مدیران فنی باشــگاه اوضاع او را از نزدیک زیر نظر دارند و پیشــنهادی بالغ بر 100 میلیون پوند برای او ارائه خواهند کرد.

غولهای اســپانیای­ی افرادی را فرستاده بودند تا بازی پوگبــا را در لیگ قهرمانان بهصورت مخفیانه از نزدیک تماشا کنند و قصد دارند تا انتهای فصل هم به همین کار بپردازند.

بارســلونا بر این باور است که پوگبا دوست دارد در تابســتان پیش رو راهی این تیم شود. بارسلونا در تابستان گذشته نتوانست او را خریداری کند.

پوگبا هدف اصلی بارســا در فصــل بعد خواهد بود و باشــگاه کاتــاالن به این ترتیــب اقدامات برای جــذب او را آغاز کرده اســت. پوگبا فصل دشــواری را در منچســتریو­نایتد میگذراند و رابطهاش با ژوزه مورینیو خوب نبوده اســت. البته گزارش شده که این دو تصمیم گرفتهاند تا انتهای فصل آتشبس داشــته باشــند. در هر حال، پوگبا توانسته در میدان عملکرد خوبی داشته باشــد. او تاکنون در شش بازی نخست فصل، چهار گل به ثمر رســانده که البته سه تای آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran