Iran Varzeshi

لوپتگی: مودریچ بهترین بازیکن دنیا است

-

خولــن لوپتگــی از زمانی که مربــی رئال مادرید شــده نظرش درباره اینکه چه کســی بهترین بازیکن دنیاست تغییر کرده اســت. او همچنین گفته که کریستیانو رونالدو نباید در بازی والنسیا و یوونتوس اخراج میشد.

زمانی که او مربی تیم ملی اســپانیا بود، گفت که بهترین بازیکن دنیا لیونل مســی است امــا پس از آن کــه مربی رئال شــد، بهترین بازیکــن دنیا را کریستیانو رونالدو دانست.

حاال کــه ایــن بازیکن پرتغالــی به یوونتوس رفته، و بهترین بازیکن دنیا به زودی معرفی خواهد شــد، لوپتگی باز هم نظــرش را تغییر داده است.

او میگویــد: «من زیاد به جوایز فردی بــاور ندارم چون فوتبال ورزشــی تیمی است اما من دوســت دارم کــه بازیکن ما، لوکا مودریــچ این جایزه را بگیرد. او سالی رویایی را پشت سر گذاشته است.»

او همچنیــن بر ایــن باور اســت که رونالدو نباید در بازی اخیر تیمــش در لیگ قهرمانان اخراج میشــد. رونالدو به دلیل اینکــه موی بازیکــن حریف را کشــید از ســوی داور با کارت قرمــز مســتقیم جریمه شــد. لوپتگی میگوید که به نظرش او نباید با چنین جریمهای روبهرو میشــد: «مــن صحنــه اخراج رونالدو را خیلی خوب ندیدم اما همه گفتند که این صحنه اخراج نداشت. گاهی از این اشتباهات پیشمیآیدام­ا میتواند به داوران کمک کند تا آنها دیگر نباید اشتباه نکنند. البته صحبت در ایــن زمینه به مــن مربوط نمیشود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran