Iran Varzeshi

ولکات: در آرسنال ناامید شده بودم

-

تئو ولکات میگویــد رفتن به اورتون باعث زنده شدن هیجان فوتبالیاش شده و در این تیم نسبت به آرسنال اوقات بهتری دارد. این بازیکن 29 ساله ژانویه بعد از 12 ســال حضور در آرســنال به اورتون رفت و قرار اســت امشــب مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

ولکات درباره آخرین فصلهای کارش با آرسن ونگر به میرر گفت: «راستش زیاد لذت نمیبــردم، ناامید شــده بودم، خیلی فرصــت بازی به من نمیرســید. من زمان زیادی را آنجا سپری کردم و خیلی زحمت کشیدم اما بیفایده بود هر چند حاال دیگر تمام شــده. آنجا روزهای خوبی داشتم اما حس میکنم اینجا اوضاعم بهتر خواهد بود. فکر میکنــم اینجا با لبخندی روی صورتم بازی میکنم و اگر تالشم را بکنم بهترینها برایم پیش میآید.»

ولکات وقتی به گودیســونپ­ارک آمد که سم آالردایس مربی تیم بود اما بهشدت مربی فعلی تیم، مارکو ســیلوا را میستاید که بعد از فصل درخشــانش در واتفورد در تابستان آمد. او درباره مربی پرتغالی گفت: «واقعا باور دارم فوتبالی که بازی میکنیم و جایی که مربی ما را میبرد، باالتر و بهتر از آرسنال است، بهخاطر همین استعدادهای جوان و خریدهای خوب است که به اورتون آمدم. با مارکو سیلوا بهخاطر روش کارش و دانشش، بهترین بازی را از تیم میگیرد. هر چه میگذرد تیم بیشتر پیشرفت میکند.»

اورتــون در حالی به مصاف آرســنال مــیرود که بهدنبال جبران باخت 3 بر یک هفته گذشته مقابل وستهم است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran