Iran Varzeshi

ایرانپوریا­ن:‌نباید‌از‌روی‌شک ‌مسیری‌بازی‌کنیم

-

محمــد ایرانپوریـ­ـان مدافــع ســپاهان معتقد اســت وقتی تیمــش از حریفــان جلــو میافتد نباید از روی شکمســیری بازی کنــد. ایرانپوریا­ن با اشاره به بازی مقابل فوالد خوزستان میگوید: «بازی خوبی بود. فکر میکنم در هر دو نیمه تیم برتر زمین بودیم و از موقعیتهایم­ان به خوبی استفاده کردیم. میتوانستیم گلهای بیشتری را به ثمر برســانیم اما با تمرکز کامل بازی کردیــم و تنهــا در یک صحنه اشــتباه کوچکی داشــتیم که همان اشــتباه باعث شد یک گل دریافت کنیم. در مجموع تیم ما برتر و مستحق سه امتیاز بود و توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.»

مدافع باتجربه ســپاهان با اشــاره به اینکه گفته میشــود بازیکنــان تیمــش وقتی جلو میافتند از روی شکمســیری بــازی میکنند، ادامه میدهد: «تیم حریف هم تیم لیــگ برتری بود و تیم دســت و پا بستهای نشــان نداد. دلیلی ندارد چون ما دو گل زودهنگام به ثمر میرســانیم تا آخر بازی همین روند را حفظ کنیم و پشــت ســر هم گلهــای زیــادی را وارد دروازه حریــف کنیــم اما جاهایی هم باید با تمرکز بیشــتری کار کنیم و از روی شکمسیری بازی نکنیم تــا بتوانیم گلهای بیشــتری را به ثمر برسانیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.»

ایرانپوریـ­ـان دربــاره هشــدارهای امیــر قلعهنویــی در طــول هفته گذشــته میگوید: «مطمئنا صحبتهای امیرخان بسیار تأثیرگذار است چون تجربه کافی دارد و اگر هفته گذشته صحبتهایــی در مورد کل بازیکنان تیم و روند بازی انجام داد قطعا بــه خاطر بازی این هفته بود و نمیخواست آن اتفاق مجددا تکرار شود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran