Iran Varzeshi

بازی ملوان و سیاهجامگان لغو شد

-

بازی ملوان بندرانزلی و ســیاهجامگ­ان به دلیل صادر نشــدن مجوز بازی برای مشهدیها لغو شــد. از بازیهای هفته پنجم لیگ دسته اول بازی ملوان بندرانزلی و ســیاهجامگ­ان به دستور سازمان لیگ لغو شد تا کمیته انضباطی در این باره تصمیمگیری کند.

این بازی شنبه باید برگزار میشد که پس از حضور دو تیم در میدان، مســووالن ســازمان لیگ به دلیل رعایت نشدن تعهدات تیم مشهدی از اعطای مجوز موقت جلوگیری کردند تا این بازی لغو شود.

فریبرز محمودزاده رییس کمیته برگزاری بازیهای لیگ دسته اول در این بــاره میگوید: «در هفتههای قبل و پیــش از برگزاری هر بازی مجوز موقت حضور در بازی به تیم سیاهجامگان داده میشد تا در میدان حضور پیدا کند اما از آنجا که هیچ یک از تعهدات این تیم تاکنون عملی نشده و کماکان مشــکالت قدیمی این تیم پا بر جاست؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم دیگر مجوز موقت این تیم را تمدید نکنیم. کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی درباره این تیم تصمیمگیری خواهند کرد تا ادامه حضور آنها در لیگ مشــخص شود. تعیین تکلیف درباره این بازی هم به کمیته انضباطی و ســازمان لیگ برمیگردد تا آنها در رابطه با نتیجه بازی ملوان و ســیاهجامگ­ان تصمیمگیری کنند. با این حســاب با توجه به غیبتهای پیشــین ســیاهجامگ­ان در لیگ دسته اول احتمال حذف این تیم از این مسابقات هم میرود.»

هفته ششم

شنبه 97/7/7 سیاهجامگان مشهد .................................................................. مس رفسنجان ساعت ،15:15 ورزشگاه ثامناالئمه مشهد بادران تهران .................................................................. کارون اروند خرمشهر ساعت ،15:45 ورزشگاه کارگران تهران اکسین البرز............................................................................. آلومینیوم اراک ساعت 61، ورزشگاه انقالب کرج مس کرمان....................................................................................... نود ارومیه ساعت 71، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان یکشنبه 97/7/8 استقالل جنوب تهران ............................................................ ملوان بندرانزلی ساعت ،15:45 ورزشگاه متعاقبا اعالم میشود فجرسپاسی شیراز ..................................................................... قشقایی شیراز ساعت 61، ورزشگاه پارس شیراز شهرداری تبریز ........................................................... خونه به خونه مازندران ساعت 61، ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر ................................................... شاهین شهرداری بوشهر ساعت ،17:30 ورزشگاه شهدای ماهشهر

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran