Iran Varzeshi

اردونشینی در حاشیه شهر

فرار پرسپولیس از ترافیک اصفهان

-

سفر تازه پرســپولیس به اصفهان با همه سفرهای پیشــین این تیم فرق میکند چرا که این بار قرمزها مجبورند بیرون از شهر اردو بزنند. برنامه باشگاه ایــن بوده کــه مثل همیشــه در هتل عباســی اصفهان برای پرسپولیســ­یها اتاق رزرو کند اما این بار به شکلی کامال اتفاقی باعث شــد آنها با فرار از ترافیک مرکز شــهر اصفهان، اردوی خود را در هتلی متفاوت برپا کنند.

در ســفر به اصفهان پرســپولیس همواره هتل عباسی را برای اردونشینی انتخــاب میکرد کــه در مرکز شــهر اصفهــان قرار دارد. این بــار اما قرمزها به شاهینشــهر خواهند رفت و در هتل اطلس این شهر کوچک اقامت خواهند داشــت. از هتــل اطلس شاهینشــهر تا ورزشــگاه نقشجهــان 22 کیلومتر فاصله اســت اما به خاطر اینکه اتوبوس پرسپولیس از حاشیه شهر به داخل شهر حرکت خواهد کرد، میتواند این مسیر را در 18 دقیقه طی کند.

جالب اینکه فاصله هتل عباسی تا ورزشگاه نقشجهان فقط 21/9کیلومتر است اما با توجه به اینکه مسیر حرکت اتوبوس از درون شهر و ترافیک سنگین مرکز شهر اصفهان خواهد بود، گذراندن ایــن مســیر حداقل 25 دقیقــه زمان خواهد برد. با این حساب پرسپولیسیه­ا بــا رزرو هتلی بیرون از شــهر اصفهان و بــا وجود طی فاصله بیشــتر تا محل برگــزاری بازی در ترافیک مرکز شــهر گرفتار نخواهند شد.

در واقــع از خوششانســی پرسپولیســ­یها بوده که هتل عباســی برای اســکان آنها جای خالی نداشته و مسووالن باشگاه هم به ناچار سراغ هتل اطلس شاهینشهر رفتهاند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran