Iran Varzeshi

مورینیو: اگر منچسترسیتی همچنان خرج کند، کاهش فاصله با آنها دشوار است

-

ژوزه مورینیو گفته که اگر منچسترســی­تی به خرج کردن ادامه بدهد، منچستریونا­یتد باید همچنان منتظر قهرمانی در لیگ برتر بماند.

یونایتــد از فصــل 2012-13 تاکنــون نتوانســته فاتح لیگ برتر شود و تیم مورینیو در این فصل هم اوضاع خوبی ندارد. منچستریونا­یتد فصل پیش 19 امتیاز کمتر از منچسترســی­تی کســب کرد و مورینیو گفته که این روند ممکن است ادامه داشته باشد.

از او ســوال شــد که چقدر طول میکشد یونایتد دوبــاره قهرمان لیگ شــود و او گفت: «نمیدانــم. بســتگی بــه این دارد کــه چطور پیشرفت کنیم، اما بستگی به نحوه تکامل سایر تیمها هم دارد. اگر آنهایی که باالتر از ما هستند بــه حرکت در همین جهت ادامــه بدهند و اگر جاهطلبی و ســرمایهگذ­اری آنها ادامهدار باشد، این یک مساله است.

مســاله دیگر این اســت که اگر آنها دست از ایــن کار بردارند یا قواعد بــازی جوانمردانه مالــی، آنها را متوقف کند، ما میتوانیم فاصله را کمی کمتر کنیم.» هنگامی که از او ســوال شد آیا منچسترســی­تی بهدلیل خرجهای فراوانش با جریمه روبهرو خواهد شــد یا نه، گفت: «دنیای فوتبال پر از گمانهزنی اســت و ما نمیدانیم که اینها درســت هســتند یا نه، کار من هم تحلیل اینها نیست.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran