Iran Varzeshi

پوچتینو: پیشنهاد تیمهای دیگر؟ من در تاتنهام راضیام!

-

موریســیو پوچتینو گفتــه که در تاتنهام راضی اســت و حــس میکند بــرای او ارزش قایــل هســتند. این در حالی اســت که گفته میشد او شاید به منچستریونا­یتد برود.

گــزارش شــده کــه تنهــا گزینه یونایتد برای جانشینی ژوزه مورینیو در تابســتان، پوچتینو است اما ژرژ مندس، ایجنــت مورینیو خبر رفتن این مربی از یونایتد را تکذیب کرده است و پوچتینو که شــایعه حضور او در رئال مادرید هم مطرح شــده بود، باز هــم گفته که در باشگاه فعلیاش راضی است.

از او ســوال شد که آیا تا زمانی که تاتنهام در نبرد قهرمانی ناموفق اســت، گمانهزنیها درباره آینده او ادامه خواهد داشــت و او گفت: «نمیدانم. مهمترین چیز این اســت که من اینجا کامال حس رضایــت دارم. به نظرم تاتنهام برای من ارزش قایل اســت. نمیدانم پاسخ شما چیســت اما من در تاتنهام خوشــحالم چون حس میکنم که من را شایســته این شغل میدانند.

زمانــی کــه دانیل لــوی (رییس باشــگاه) قرارداد ما را برای پنج ســال تمدیــد کرد، به این دلیل بود که در آن هنگام و آن دوران به این نتیجه رسیده بود که ما بهترین افراد برای هدایت این قایق و این باشگاه هستیم. این یعنی آنها بسیار برای ما اهمیت قایل شدهاند. من نیاز ندارم بــه آنچه که اطرافم میگذرد گوش کنم.»

پوچتینــو در تاتنهــام منابع مالی محدودی در اختیار داشــته است. این باشگاه شــمال لندنی در تابستان حتی یــک خرید هــم انجام نــداد. پوچتینو افتخــار میکند که تیمش با این بودجه کم، در لیگ قهرمانان حضوری مســتمر دارد: «اینکه مرتبــا در جمع چهار تیم برتر باشــیم کار آســانی نیســت چون آرســنال، چلســی، لیورپول، ســیتی و یونایتد هستند و حاال اورتون و لستر یا تیمهای دیگری هم هستند که بودجهای در سطح ما دارند.

شاید آنها جایگاه ما را بهعنوان هدف خود میبینند، چون زمانی که سرمایه یا بودجه را مقایسه میکنند، میبینند که ما در همان جایگاهی هستیم که اورتون، وستهم، ســاوتهمپت­ون، لســتر و فوالم هستند. ما همچنین از نظر مالی خیلی با تیمهای بزرگ مانند سیتی و یونایتد فاصله داریم اما از نظر امتیاز نســبت به سایر تیمها به آنها نزدیکتریم.»

از او سوال شد چرا تیمهایی که در جمع این 6 تیم نیســتند برای راهیابی به لیگ قهرمانان مشکل دارند، حتی با آنکه در تابســتان مبالغ زیادی را صرف خریــد بازیکن کردهاند و او گفت: «این نشان میدهد که تنها با سرمایهگذار­ی نمیتوانیــ­د کار را پیــش ببرید، چون 20 تیــم هســتند که بــرای یک چیز میجنگند. شما باید سخت تالش کنید و فلســفه و متدولوژی خود را داشــته باشــید. به نظرم تاتنهام ایده روشنی از فلسفهاش دارد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran