Iran Varzeshi

پایان کار دو عضو هیات مدیره استقالل

بعد از استعفای افتخاری

-

از مدتهــا قبل نیز خبــر کنار رفتــن دو عضو هیات مدیره باشــگاه استقالل به دلیل بازنشستگی به گوش میرســید که سرانجام این خبر تایید شد و جواب قراب و اکبر عباسی ملکی از هیات مدیره استقالل استعفا دادند.

این دو عضو هیــات مدیره البته کار آنچنان خاصی هم برای استقالل انجام نمیدادنــد و عموما حضور آنها در نشستهای هیات مدیره هیچ ثمره اقتصادی برای این باشگاه نداشت.

بــا این حال ایــن دو عضو هیات مدیــره مدتها در این ســمت مهم حفظ شــدند تا تنها به واسطه اجرای قانون بازنشستگی از هیات مدیره کنار گذاشته شوند.

درباره جانشینهای این دو عضو هیات مدیره از مدتها قبل خبرهای گوناگونی به گوش میرســد و حتی برخی از مدیران شــاغل در لیگ برتر نیز تالش بسیاری در راستای رسیدن بــه هیات مدیره اســتقالل از خود به خــرج دادهاند و از طریق رســانههای نزدیک به خود شایعه حضور در هیات مدیره اســتقالل را به راه انداختهاند اما هیچ یــک از این نامها مورد توجه تصمیمگیران کالن باشــگاه استقالل نیستند و قرارشــده به زودی وزارت ورزش و جوانان در این راستا تصمیم بگیرد.

بدون شــک حضور افــرادی که از لحــاظ اقتصادی صاحــب ایدهها و برنامههای تــازه باشــند میتواند به باشگاه استقالل کمک کند و وضعیت بهتری را برای این باشــگاه به وجود آورد. البته جدا از این دو نفر باید یک عضو دیگر هم به هیات مدیره باشگاه اســتقالل اضافه شود تا تعداد اعضای آن به عدد پنج برسد.

در حال حاضر تنها امیرحســین فتحی و حسن زمانی بهعنوان اعضای هیــات مدیره در باشــگاه اســتقالل فعالنــد و 3 عضو دیگر بایــد به این هیات مدیره اضافه شــود. پیشتر نیز سیدرضا افتخاری، یکی از ضعیفترین مدیــران تاریخ باشــگاه اســتقالل از ســمت خود در هیات مدیره استقالل استعفا داده بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran