Iran Varzeshi

توصیه فرمانداری آبادان: استعفای هیأت مدیره صنعت نفت

-

حــذف آبــادان از جــام حذفــی و نارضایتــی شــدید هــواداران از وضعیت این باشــگاه، باعث شــده که سرپرســت فرمانداری ویژه آبادان در بیانیهای رســماً خواســتار اســتعفای هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان شود. اعالم این موضوع از ســوی زینالعابدی­ن موسوی باعث شده که بحث رفتن علی عیســیزاده از باشگاه صنعت نفت آبــادان خیلی جدیتر مطرح شــود. همیشــه در پــس نارضایتیها­ی اینچنینی، عیسیزاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استعفا میکرد و هیأت مدیره این اســتعفا را نمیپذیرفت تــا مدیرعامل به فعالیتش ادامه دهد. این ســیکل همیشه ادامه داشــت و تغییراتی در جهت اصالح اوضاع به وجود نمیآمد.

حاال اما سرپرســت فرمانداری ویژه آبادان از هیأت مدیره باشــگاه خواسته به طور دستهجمعی استعفا دهند. این اتفاق باعث میشــود که مدیرعامل هم رفتنی باشــد و تغییرات گستردهای در تعطیالت نیمفصل انتظار صنعت نفت را بکشد.

ضمن اینکه گفته میشود بازی روز جمعــه صنعت نفت آبادان مقابل ســایپا، میتوانــد حتــی آخرین فرصت باشــگاه صنعت نفت به سرجیو باشد اما با توجه به قوی شدن احتمال استعفای هیأت مدیره، وضعیت ســرمربی پرتغالی این تیم هم به بعد از تعیین تکلیف کادر مدیریتی باشگاه موکول خواهد شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran