Iran Varzeshi

چهرههای روی نیمکت استقالل را ببینید!

-

تصویــر نیمکــت پرســتاره استقالل، بعد از پیروزی 5 بر صفر، یکی از جالبتریــن و پربحثترین تصاویری است که از هفته چهاردهم لیگ فوتبال به جای مانده است. در روزهایی که نیمکت خالی از بازیکن پرسپولیس دست به دست میشود و برانکــو تنها با 9 بازیکن اصلیاش در مسابقات حساس حاضر میشود، نیمکت استقالل کلکسیونی است از ستارههای جوان و با تجربه.

شفر در بازی مقابل سپیدرود، مهــدی رحمتی، خســرو حیدری، پژمان منتظــری و مرتضی تبریزی با تجربــه را روی نیمکت در اختیار داشت.

از سوی دیگر، بازیکنان جوانی مانند قائــدی، صیادمنش و آذری، در کنــار تیمــوری و محمدی مهر تــازهوارد در اختیار شــفر بودند تا استقالل نیمکتی پر مهره در اختیار داشته باشد.

بازیکنانی که هرکدام میتوانند در حکم یــک ناجی برای شــفر و تیمش باشند و اســتقالل را نجات دهند. فقط اگر شفر بخواهد و برنامه درستی برای استفاده از آنها در سر داشته باشد.

نکته جالب اینکــه تصویر این نیمکــت پرمهره در حالی منتشــر شده که استقاللیها از ابتدای فصل بارهــا و بارها نتایــج ضعیف تیم را به حســاب دســتهای خالی شفر میگذاشــتن­د و جدایــی مهرههای تأثیرگذاری چــون تیام و جباروف. این در حالی اســت که همان موقع هم بســیاری از منتقدان بودند که بارها و بارها تأکید داشتند استقالل بــه هیچ عنــوان تیم بــی مهرهای نیست.

حاال که اســتقالل کــم کم از روزهــای بحرانــیاش فاصله گرفته و در مســیر موفقیت و نتیجهگیری قرار گرفته است، مهرههای این تیم و پتانســیلی که در استقالل نهفته است، خود را کم کم نشان میدهد.

اســتقالل بــا این داشــتهها، فرصت تقویــت در نیم فصل را هم پیش رو دارد و شفر با کمی درایت و تیزهوشــی میتوانــد تیمی برای رســیدن به قهرمانــی در نیم فصل دوم بسازد و انتظاری را که تا کنون نتوانســته برای هــواداران برآورده کند، باالخــره در نیم فصل دوم به بار بنشاند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran