Iran Varzeshi

پرسپولیس قول گرفت و هتل را ترک کرد

-

«با حملــهای که به اعضای تیم شــد، در جلســه هماهنگی میخواهیم برای تامین جانی اعضای تیم تضمینهای الزم داده شود، در غیر این صــورت برای بازی از هتل خارج نمیشویم.» این را مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس بعد از حمله به اتوبوس قرمزها در اصفهان به زبــان آورد و ادامه داد: «برای ما امنیت جان بازیکنانمـ­ـان و تمام اعضای تیم در اولویت اول و مقدم بر نتیجه این مســابقه است. اگر بازی به دلیل مسائل امنیتی برگزار نشود، مســوولیت آن هم بر عهده ما نخواهد بــود. فوتبال در هیچ شــرایطی ارزش آن را ندارد که جــان آدمها به خطر بیفتد. فوتبال برای لذت مردم و رقابت عادالنه است. کریها همیشه وجود دارد ولی این مسائل اصال قابل قبول نیست. اینبار در شهر بودیم که چنین شــد و شیشه اتوبوس مانع از یک فاجعه شد. چه کســی میداند فردا چه چیزی انتظار ما را میکشد؟»

این اعتراض سپس به جلسه هماهنگی پیش از بازی با سپاهان کشیده شد؛ جلسهای 100 دقیقهای که با اعتراض جدی نمایندگان باشگاه پرسپولیس نسبت به شرایط پیشآمده همراه بود. اینطور که ســایت رسمی باشگاه پرســپولیس گزارش داده، نشست مدیران و هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان شنبه شب با حضور نمایندگان سازمان لیگ، هیات فوتبال اصفهان، نمایندگان دو باشگاه و عوامل برگزاری مسابقه برگزار شد. این جلسه با توجه به اهمیت مباحث مطرحشــده بیش از 100 دقیقــه به طول انجامید در حالی که چنین نشستهایی ظرف 30 تا 40 دقیقه به پایان میرسد.

مصطفی قنبرپور، حسین خبیری و پندار خمارلو نمایندگان پرسپولیس در این جلسه بودند. مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره این جلســه گفت: «طبیعی است که امنیت جانی اعضای تیم پرسپولیس، مهمترین بحث ما بود. در تمام دنیا همین اســت. امنیت یک مســابقه مقدم بر همه چیز است. ما از زمان ورود به اصفهان شرایط مناسبی را پشت سر نگذاشتیم و اگر از همین حاال هم هیچ اتفاق خاصی روی ندهد باز هم شــرایط عادالنهای حاکم نبود. خواســته ما قبل از هر چیز این بود که به هر ترتیبی که خودشــان میدانند، امنیت و آرامش کامل بازیکنان ما در ساعات باقیمانده اقامت در هتــل، انتقال از هتل به ورزشــگاه، داخل ورزشــگاه از لحظه ورود تا خروج و انتقال از ورزشــگاه تا فرودگاه تامین باشــد. نمایندگان محترم نیروی انتظامی و یگان ویژه هم قول مســاعد دادنــد با اتخاذ تدابیــر الزم و در نظر گرفتن اســکورت در اطــراف اتوبوس، امنیــت الزم برقرار خواهد بود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran