Iran Varzeshi

کاشانی: طارمی حق بازگشت ندارد

-

خنثیتریــن مســوول باشــگاه پرســپولیس در ســالهای اخیر، همین رییس هیات مدیره بود که حاال شــایعه بازگشــت طارمی او را هم بــه واکنش واداشته است. جالب اینکه جعفر کاشانی پیشتر از بازگشت طارمی و رضاییان به پرســپولیس حمایت کرده بود اما امروز او هــم در صف مخالفان این بازگشــت ایستاده و با تندی به شایعه حضور دوباره مهــدی طارمی در پرســپولیس واکنش نشان داده است: «به نظر من طارمی به پرسپولیس برنمیگردد چون به او اجازه بازگشت نمیدهیم. کسی که از خانهاش به آن شــکل میرود، کسی که خانه را با شوق رفتن ترک کرده و خانوادهاش را در سختترین شرایط تنها میگذارد، دیگر نبایــد برگردد. الاقل تا وقتی من باشــم آنهایی که اینگونه از پرسپولیس رفتند، نباید بازگردند.»

البته آقای رییس مشــکلی با خرید بازیکن و تقویت تیم ندارد اما با بازگشت امثــال طارمــی موافق نیســت: «قطعا پرسپولیس باید در نیمفصل تقویت شود اما بازیکنانی باید به این باشــگاه بیایند کــه قــدر و ارزش پیراهــن و جایگاه و شــأن باشگاه را بشناسند و به آن احترام بگذارند. برای تقویت تیم، بازیکن جذب میکنیم اما قرار نیست کسانی که رفتند، به پرسپولیس برگردند.»

کاشــانی همچنین دربــاره تغییر و تحوالتــی که گفته میشــود بهزودی در باشــگاه پرســپولیس اعمال شده و بازنشســته­ها از مدیریــت این باشــگاه کنار میروند، گفتــه: «من هم از طریق رسانهها این اخبار را شــنیدهام اما باید منتظر بمانیم تــا ببینیم این تصمیمات به کجا میرسد. در این رابطه قانونگذار باید صحبــت کند اما تــا جایی که من میدانــم، تبصرههایی هم وجود دارد که ما به راحتی مدیران باتجربه و موفقمان را از دســت ندهیــم. آرزو میکنــم اگر اتفاقی هم قرار اســت بیفتد، از نخبگان کشــور برای اداره ایــن تیمهای بزرگ استفاده شود.»

جالب، حمایت رییس هیات مدیره از تحویــل مدیریت باشــگاه بــه معاون گرشاســبی اســت: «واقعا نمیدانم چه تغییری رخ خواهــد داد اما درباره آقای عــرب باید بگویم ایشــان را از اداره کل تربیتبدنــ­ی میشناســم. ایشــان یک آدم ورزشــی و مهمتر از آن یک انسان سالم است. در پاســخ به کسانی هم که میگویند او ورزشــی نیست، باید بگویم ایشــان در عالم ورزش بزرگ شــده و تا جایی که من میدانــم، آدمی بادانش و مدیری توانمند است.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran