Iran Varzeshi

محمدی: احترام قهرمانان را باید حفظ میکردیم

-

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هدف از دعوت برخی از ســتارههای طرد شده کشــتی به اردوی تیم ملی را احترام گذاشتن به آنها و زحماتی که در سالهای اخیر کشــیدند، عنوان کرد. غالمرضا محمدی در همینباره گفت: «مهدی تقوی و رضا یزدانی از بهترینهای کشتی ایران بودند که در چند ســال گذشــته از تیم ملی دور شــدند. این چهرهها میتوانند با اضافه شدن به اردوی تیم ملی هم انگیزه نفرات جوان را افزایش بدهند و هم اینکه اگر دیدند که از شــرایط روز کشتی دور هستند، خداحافظی خوب و در شــان خودشان را داشته باشند. حال این خودشــان هســتند که تصمیم میگیرند که میتوانند در خدمت تیم ملی باشند و یا اینکه با دنیای قهرمانی خداحافظی کنند.»

ســرمربی تیم ملی کشتی آزاد همچنین ادامه داد: «برخــی از نفرات دعوت شــده بــه اردوی تیم ملی از کشتیگیران تیم ملی نوجوانان هستند که چنین اتفاقی در کشتی بیسابقه است. حال تصور کنید نوجوانی مثل مقصودی و یا ســرلک با دیدن چهرهای همچون مهدی تقوی تا چه اندازه میتواند انگیزه پیدا کند.»

محمدی همچنین گفت: «خدا را شکر میکنم که این کار بازخورد خوبی در جامعه داشت و همه به خوبی از این اتفاق استقبال کردند. امیدوارم با بازگشت همدلی به کشــتی تیم ملی کشتی آزاد بتواند روند خوبی را در کشــتی شــروع کند و بتواند از فضایی که در سالهای اخیر پیدا کرده خارج شود.» سرمربی تیم ملی همچنین درباره غیبت مصطفی حسینخانی و عزتا... اکبری در اردوی تیم ملی گفت: «مصطفی حسینخانی هم درگیر لیگ جهانی اســت و هم اینکه بایــد اندکی به او زمان بدهیم تا بتواند از فشــار مســابقات خارج شود. عزتا... اکبری هم به تازگی ازدواج کرده و نیاز اســت که مدتی در کنار خانواده خود باشــد و بعد بــه اردوی تیم ملی اضافه شود.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran